10 найпопулярніших споживчих тенденцій на 2030 рік - Інтернет відчуттів

10 найпопулярніших споживчих тенденцій на 2030 рік - Інтернет відчуттів

Споживачі вважають, що до 2030 року звичайною реальністю стане інтернет відчуттів - економіка послуг, що надаються із застосуванням цифрових датчиків і залучають всі органи чуття: зір, слух, смак, нюх і дотик. Прогнози споживачів стосовно Інтернету, що передає відчуття, є частиною очікувань, викладених у дев’ятому випуску звіту Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab про 10 найпопулярніших споживчих тенденцій на 2030 рік.

Інтернет, що передає відчуття, працюватиме на основі таких технологій, як Штучний інтелект (AI), Віртуальна реальність (VR), Розширена реальність (AR), 5G та автоматизація. Споживачі прогнозують, що до 2030 року все більш серйозну конкуренцію електронним пристроям становитимуть послуги з використанням сенсорів, які стануть майже невіддільними елементами фізичної реальності. Ґрунтуючись на комплексних дослідженнях, у звіті ConsumerLab про найпопулярніші споживчі тенденції на 2030 рік представлені очікування та прогнози 46 мільйонів споживачів технологій, які першими починають користуватися новими технологіями.

Основними стимулами для розвитку Інтернету, що передає відчуття, є розваги з ефектом «занурення» та покупки в Інтернеті, екологічна криза та, як наслідок, потреба мінімізувати вплив на клімат.

У вас медленный Интернет? Измерить скорость Интернета и устранить проблемы возможно с помощью Speedtest !

Пернілла Джонсон (Pernilla Jonsson), керівник Ericsson Consumer & IndustryLab та співавтор звіту, каже: «Зараз йдеться про перехід від діючого на сьогоднішній день підключення до Інтернету на базі смартфонів до досвіду з ефектом «занурення», що виникає в результаті підключення наших відчуттів. Цей звіт досліджує, що це може означати для споживачів, починаючи з окулярів розширеної реальності як відправної точки. Ми не очікували, наскільки далеко користувачі зайдуть у своїх уявленнях про зміни у нашому повсякденному житті завдяки Штучному інтелекту (AI), Віртуальній реальності (VR), Розширеній реальності (AR), 5G та автоматизації».

Майкл Бьорн (Michael Björn), керівник програми досліджень в Ericsson Consumer & IndustryLab та співавтор звіту, каже: «Ми вже зараз повинні міркувати про те, які можливості та виклики принесе нам світ, в якому будуть оцифровані всі людські відчуття. Наприклад, це може відігравати величезну роль у боротьбі зі зміною клімату та у зменшенні викидів вуглецю. Чималу частину діяльності можна оцифрувати, щоб зменшити її вплив на клімат. Ви можете піти на роботу, поїхати у відпустку та вирушити у подорож світом, і все це — з дому.

Також Інтернет, що передає відчуття, розпалить дискусії щодо особистої приватності. Наприклад, громадськість може бути занепокоєна тим, що нашими органами чуття можуть маніпулювати для придбання предметів чи послуг. Люди очікуватимуть впровадження необхідного захисту і гарантій».

10 найпопулярніших споживчих тенденцій на 2030 рік — Інтернет, що передає відчуття:

01. Мозок у якості інтерфейсу користувача

59% споживачів вірять, що ми зможемо бачити маршрутні карти в окулярах віртуальної реальності, просто подумавши про місце призначення.

02. Подібний голос

67 % вірять, що, використовуючи мікрофон, вони зможуть реально імітувати чийсь голос, який зможе обдурити навіть членів родини.

03. Будь-який смак за бажанням

45% прогнозують появу пристрою для рота, який в цифровій формі покращуватиме смак всього, що ви їсте, тож будь-яка їжа може смакувати, як улюблені наїдки.

04. Цифровий аромат

Близько 6 з 10 споживачів очікують, що за допомогою цифрових технологій вони зможуть відвідувати ліси та сільську місцевість, а також понюхати всі природні запахи цих місць.

05. Повний дотик

Більше 6 з 10 споживачів очікують появу смартфонів з екранами, які передають форму та текстуру цифрових піктограм та кнопок, на які вони натискають.

06. Змішана реальність

7 з 10 споживачів прогнозують, що віртуальну реальність ігрових світів буде неможливо відрізнити від фізичної реальності до 2030 року.

07. Перевірено і підтверджено як справжнє

Фейковим новинам може настати кінець: половина респондентів вважають, що до 2030 року набудуть популярності послуги інформаційної журналістики, які пропонують широку перевірку фактів.

08. Споживання без побоювання за персональні дані

Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними - люди сподіваються на вирішення проблеми, яке дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.

09. Інтернет на користь екології

На думку 6 з 10 споживачів, послуги на основі Інтернету, що передає відчуття, зроблять суспільство більш екологічно безпечним.

10. Шопінг з відчуттями

45% споживачів очікують, що цифрові торгові центри дозволять їм користуватися всіма п’ятьма органами чуття під час покупок.

Висновки звіту ґрунтуються на глобальному дослідженні Ericsson ConsumerLab, яке триває понад 24 роки. В першу чергу він спирається на дані інтернет-опитування, проведеного протягом жовтня 2019 року з просунутими користувачами Інтернету в 15 містах світу. Це Бангкок, Делі, Джакарта, Йоганнесбург, Лондон, Мехіко, Москва, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Сан-Паулу, Шанхай, Сінгапур, Стокгольм, Сідней і Токіо.
__________________




Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі