Amadeus і Qantas вдосконалили процес онлайн-бронювання квитків авіакомпанії

Amadeus і Qantas вдосконалили процес онлайн-бронювання квитків авіакомпанії
Quantas, австралійська національна авіакомпанія та найбільший авіаперевізник на континенті, подовжує угоду з Amadeus про надання IT-послуг та послуг дистрибуції.

Компанії Amadeus і Qantas завершили масштабний проект із цифрової модернізації реалізованого в авіакомпанії процесу онлайн-бронювання квитків, щоб запропонувати клієнтам більш персоналізований сервіс.

При реалізації цього багатоетапного проекту, який завершився в березні 2018 року, використовувалися різні технологічні рішення Amadeus для поліпшення цифрової взаємодії з користувачами, в тому числі:

• рішення для персоналізації пошуку та бронювання квитків, яке надає відвідувачам найактуальніші пропозиції та іншу спеціальну інформацію, недоступну в інших системах;
• опція, що дозволяє пасажирам, якщо є така можливість, підвищити клас квитка з оплатою готівкою або накопиченими балами;
• інтерактивна карта доступних напрямів "Where can I go?", за допомогою якої пасажири можуть здійснювати пошук квитків і вивчати пропозиції за тими чи іншими туристичними напрямками, використовуючи для оплати бали Classic Flight Rewards, Points Plus Pay або готівку;
• на етапі бронювання квитка мандрівником інтуїтивний інтерфейс і зручне відображення тарифів дають змогу з легкістю вибирати ціни і опції, що якнайкраще відповідають його потребам;
• двохетапний процес бронювання. Спрощена процедура покупки квитків для постійних клієнтів авіакомпанії (Frequent Flyers), що дозволяє пропустити етап вибору рейсу і перейти відразу до підтвердження бронювання.

Сайріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент Amadeus з роботи з авіакомпаніями в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, коментує:

«Авіакомпаніям важливо запропонувати своїм клієнтам зручну та інтуїтивну платформу, яка б сприяла збільшенню кількості відвідувачів сайту, які забронювали квиток. Ми раді продовжити нашу співпрацю з таким партнером, як Qantas, і готові допомогти авіакомпанії у пошуку нових способів для поліпшення якості обслуговування клієнтів. Ми продовжуватимемо разом працювати над впровадженням нових технологічних рішень. Із нетерпінням чекаємо можливості вивести наше партнерство на новий рівень».

Проект цифрової модернізації був завершений після того, як Qantas продовжила партнерські відносини з Amadeus щодо системи обслуговування пасажирів Amadeus Altéa Passenger Service System (PSS), яка сьогодні використовується понад 140 найбільшими авіакомпаніями світу.

Qantas також розширює свою угоду з Amadeus з дистрибуції контенту, завдяки чому глобальна мережа агентств-клієнтів Amadeus, як і раніше, матиме доступ до тарифів, розкладів і вільних місць Qantas.

________________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі