Amadeus став першою міжнародною тревел-платформою для продажів квитків Китайської залізниці

Amadeus став першою міжнародною тревел-платформою для продажів квитків Китайської залізниці
Amadeus став першою глобальною платформою для продажів квитків Китайської залізниці (China Railway) тревел-агентствами. За інформацією Beijing Business Daily, агентства-партнери Amadeus з Центральної та Східної Європи, а також Азіатсько-Тихоокеанського регіону можуть безпосередньо бронювати, купувати й обмінювати квитки Китайської залізниці. Компанія пропонує бронювати квитки в багатомовному інтерфейсі системи Amadeus Content Rail, що зручно для іноземних користувачів, які у випадку з китайським контентом стикаються з відчутним мовним бар'єром.

На даному етапі Китай став одним з ринків з найбільшими можливостями для розвитку залізничних технологій. Протяжність високошвидкісних залізниць у Китаї досягла понад 25 000 (!) кілометрів. China Railway прогнозує, що до 2020 року цей показник становитиме 30 000 кілометрів, охопивши понад 80% великих міст.

За словами Антуана де Кервілера (Antoine de Kerviler), керівника напряму глобальних залізничних і наземних перевезень в Amadeus, високошвидкісні залізничні перевезення все частіше стають альтернативою повітряним, що найбільш помітно в Китаї. У пік курортного сезону залізниця є одним з основних постачальників послуг з перевезення пасажирів. Наприклад, китайський одинадцятий «Золотий тиждень» налічує понад 131 мільйон пасажирів, а кількість пасажирів під час Весняного фестивалю сягає 390 мільйонів. «Високошвидкісні залізниці стали невід'ємною частиною туристичного ланцюжка між Китаєм і Азіатсько-Тихоокеанським регіоном. Компанія продаватиме квитки Китайської залізниці через власну систему дистрибуції», – зазначає Антуан де Кервілер.

Раніше співзасновник і голова правління туристичного провайдера Ctrip.com International Лян Цзяньчжан також прогнозував, що високошвидкісна залізниця зробить Китай світовим туристичним центром. Протяжність високошвидкісних залізничних колій Китаю становить більше половини від усіх світових швидкісних залізничних колій. Швидкість високошвидкісного залізничного сполучення в Європі становить понад 200 кілометрів на годину, в той час як швидкість високошвидкісного залізничного транспорту в Китаї в основному становить понад 300 кілометрів на годину. Крім того, вартість проїзду високошвидкісним залізничним маршрутом у Китаї становить всього 1/3 від вартості європейських і японських залізниць.

Китай скористався перевагами своєї високошвидкісної залізниці, щоб подвоїти охоплення туристів з інших країн. Це створило умови для різкого збільшення кількості поїздок у вихідні дні та сімейних поїздок. За оцінками Лян Цзяньчжана, до 2025 року розвиток Китайської залізниці приверне більше 1 мільярда туристів.

Інсайдери галузі прогнозують, що високошвидкісні залізничні перевезення сприятимуть розвитку і внутрішнього туризму. Залізничні перевезення становитимуть 20% внутрішнього туризму, а до 2020 року китайський ринок високошвидкісних залізничних перевезень перевищить 100 млрд юанів.
__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі