Amadeus уклав угоду про придбання компанії TravelClick вартістю $1,52 млрд

Amadeus уклав угоду про придбання компанії TravelClick вартістю $1,52 млрд
Поповнення портфоліо Amadeus хмарними рішеннями TravelClick для незалежних готелів і середніх готельних мереж дозволить покрити всі сегменти ринку.

Мадрид, 13 серпня 2018 р. — Компанія Amadeus домовилася про придбання компанії TravelClick у приватної інвестиційної компанії Thoma Bravo за 1,52 млрд доларів США.

TravelClick з головним офісом у Нью-Йорку є провідним світовим провайдером у сфері гостинності, що обслуговує понад 25 000 клієнтів у 176 країнах. Провайдер пропонує інноваційні хмарні рішення, в тому числі центральну систему бронювання (Central Reservation System, CRS) та рішення для гостьового менеджменту (Guest Management Solution, GMS), розроблені для незалежних готелів і мереж середнього розміру, а також рішення для бізнес-аналітики і media solutions.

Інструменти TravelClick дозволяють готелям поширювати свої пропозиції як за допомогою цифрових, так і традиційних каналів. Ці інструменти також роблять можливими поліпшення діджитал-взаємодії з гостями, збільшення доходів і рентабельності, зниження витрат і створення сильного бренда.

Поповнення портфоліо Amadeus рішеннями TravelClick зробить компанію лідером індустрії гостинності, так як вона зможе запропонувати найширший спектр інноваційних технологій для готелів і готельних мереж усіх розмірів по всьому світу.

Луїс Марото (Luis Maroto), президент і CEO Amadeus, зазначив:

«У TravelClick чудова команда, відмінні технології та широка клієнтська база. Ми дуже раді вітати такий успішний бізнес в Amadeus. Наша мета — дати індустрії гостинності інструменти, необхідні для розвитку бізнесу і надання гостям найвищого рівня сервісу. Поєднання наших портфоліо дозволить надати ці інструменти готелям усіх типів і розмірів по всьому світу».

Ларрі Кутшер (Larry Kutscher), виконавчий директор TravelClick, прокоментував:

«Ця угода знаменує собою наступний етап неймовірного успіху TravelClick у наданні новаторських рішень для готельного бізнесу. Я дуже пишаюся нашою командою і схвильований думкою про те, який вплив наші об'єднані компанії чинитимуть на розвиток індустрії гостинності, коли ми почнемо пропонувати нове покоління інноваційних рішень».

Франциско Перез-Лозао (Francisco Perez-Lozao), старший віце-президент напряму стратегічного зростання бізнесу в Amadeus, сказав:

«Це великий крок для Amadeus у сфері гостинності. Ми вже досягли значного прогресу в роботі з великими готельними мережами, тоді як TravelClick дає нам доступ до незалежних готелів і мереж середнього розміру — сегмента, який займає майже три чверті всього ринку. Тепер ми зможемо обслуговувати всю індустрію завдяки найширшому спектру рішень. З нетерпінням чекаємо зростання в цьому напрямку найближчими роками».

Очікується, що до Amadeus приєднаються близько 1 100 співробітників TravelClick. Amadeus і Thoma Bravo планують завершити угоду в четвертому кварталі 2018 року.
________________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі