Amadeus запускає платформу Selling Platform Connect із підтримкою NDC

Amadeus запускає платформу Selling Platform Connect із підтримкою NDC
Компанія Amadeus оголосила, що її платформа Selling Platform Connect тепер дає змогу тревел-агентствам бронювати, оформляти замовлення, проводити оплати й обслуговувати клієнтів через протокол NDC.

Основна перевага цього запуску для тревел-агентств полягає в тому, що відтепер вони можуть переглядати і порівнювати всі доступні авіарейси та додаткові послуги авіакомпаній для будь-якої конкретної поїздки на одному екрані, незалежно від того, отримані вони з EDIFACT, NDC або інших API.

Оскільки обслуговування клієнтів є головним пріоритетом для тревел-агентств, нова версія Selling Platform Connect також дозволяє обробляти бронювання, виконані через NDC, включаючи можливості змін (reissue) і повернень (refund) авіаквитків. Крім того, вимушені зміни (involuntary), або зміни, внесені в бронювання авіакомпаніями, як і раніше, оброблятимуться за допомогою звичного для агентів механізму.

Усі функції, а також новий графічний інтерфейс були розроблені та протестовані в тісній співпраці з клієнтами Amadeus у рамках програми NDC-[X].

«Ми ставимо перед собою двояку мету: інтегруючи NDC у Selling Platform Connect, допомагаємо авіакомпаніям персоналізувати обслуговування клієнтів і впроваджувати NDC-контент, а також даємо можливість постачальникам туристичних послуг і надалі працювати в звичному середовищі. Наше рішення надає мережі тревел-агентств доступ до нового NDC-контенту, а також до вже наявного контенту — все на одному екрані», — говорить Джанні Пізанелло (Gianni Pisanello), віцепрезидент з розвитку програми NDC-X в Amadeus.

Клієнт Amadeus компанія Flight Centre Travel Group і її підрозділ з управління діловими поїздками FCM Travel Solutions брали активну участь у створенні нової версії Selling Platform Connect із підтримкою NDC. При розробці платформи були враховані відгуки Flight Center і FCM про інтерфейс користувача, в тому числі щодо зовнішнього вигляду платформи, можливостей пошуку, бронювання та обслуговування.

Нікола Пінг (Nicola Ping), менеджер напряму Air Content & Distribution у регіоні EMEA, Flight Centre/FCM, прокоментував: «Співпраця з Amadeus стала дуже плідною для Flight Centre і FCM і допомогла скласти roadmap NDC не тільки для нас самих, але і для TMC та ритейл-тревел-агентств у цілому. Це партнерство вельми успішне, оскільки ми змогли протестувати інтерфейс користувача з підтримкою NDC у Selling Platform Connect при організації і leisure, і бізнес-поїздок. Завдяки цьому ми змогли надати Amadeus цінну інформацію та відгуки для формування остаточного дизайну. Важливим етапом нашої участі в програмі став той факт, що наші консультанти почали бронювати і використовувати NDC-контент у новому рішенні Amadeus у серпні цього року».

«Новітня версія Selling Platform Connect — оптимальне рішення для нас. Ця платформа надає нашим консультантам доступ до NDC-контенту і мінімізує збої при типових бізнес-операціях, оскільки наші співробітники продовжують робити бронювання в знайомому для них технологічному середовищі, — продовжив Н. Пінг. — Це відкриває нам доступ до більшої кількості опцій, зібраних на одній платформі, щоб забезпечити нашим клієнтам персоналізоване бронювання й інші переваги NDC».

Версія Selling Platform Connect із підтримкою NDC наразі використовується декількома ключовими партнерами програми NDC-[X]. Поступове розгортання розпочнеться найближчими місяцями. Рішення продовжують поліпшувати, додаючи новий контент і функціональні можливості.
_________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі