Антимонопольний комітет України не радить авіакомпаніям продавати квитки на міжнародні рейси

Антимонопольний комітет України не радить авіакомпаніям продавати квитки на міжнародні рейси
У ході сьогоднішнього засідання Антимонопольний комітет України надав рекомендації авіаперевізникам утриматися від поширення інформації про можливість придбати квитки та здійснити переліт до завершення карантину. Така інформація може ввести в оману споживачів, оскільки може бути сприйнята як гарантоване відновлення регулярного авіасполучення між Україною та іншими країнами, що не відповідає дійсності.

За наявною в Комітеті інформацією, авіаперевізники здійснюють поширення інформації про можливість купівлі авіаквитка на регулярні авіарейси сполученням між Україною та іншими країнами з 23 травня 2020 року. При цьому вони не зазначають, що карантинні обмеження на здійснення регулярних авіарейсів між Україною та іншими країнами можуть бути подовжені на невизначений термін, у зв’язку з чим здійснення регулярного рейсу буде неможливим.

Крім цього, деякі авіаперевізники, за результатами скасування рейсів, пропонують споживачам авіапослуг на власних сайтах лише дві опції зворотного зв’язку - «Змінити бронювання» та «Обміняти квиток на промокод». Відшкодування вартості перевезення, якою могли б скористатися пасажири для повернення коштів за невикористані квитки у зв’язку зі скасуванням рейсів, форма зворотного зв’язку не передбачає.

Отже, пасажирам надається неповна інформація (замовчуються інші варіанти обов’язкових опцій, передбачених Авіаційними правилами) про можливість реалізації їх прав у повному обсязі.

Тому АМКУ прийняв обов’язкові для розгляду рекомендації:

- Утриматись від поширення неповної інформації, зміст якої стосується продажу квитків з 23 травня 2020 року та здійснення регулярного авіасполучення між Україною та іншими країнами, в той час як офіційна інформація про відкриття авіасполучення між країнами не підтверджена компетентними органами обох країн.
- Надавати споживачу авіапослуги повну та актуальну інформацію про неможливість здійснення регулярного рейсу, у разі якщо авіасполучення між Україною та іншими країнами не буде відкрито.

- Надавати споживачам авіа послуг повні та доступні відомості про всі варіанти обслуговування, що передбачені Авіаційними правилами, зокрема шляхом розміщення на власному сайті інформації щодо відшкодування вартості авіаквитків у зв’язку зі скасуванням рейсів.

Серед авіакомпаній, які надавали пасажирам неповну інформацію комітет назвав Wizz Аir, МАУ, Czech Airlines, Lufthansa, Ryanair і Swiss.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі