Bangkok Airways стала партнером Amadeus

Bangkok Airways стала партнером Amadeus
Авіакомпанія Bangkok Airways підписала угоду про використання повного пакету рішень Amadeus Altéa, спрямованих на оптимізацію процесу бронювання, обслуговування авіапарку, оформлення документів на перевезення та контролю вильоту рейсів.

Система обслуговування пасажирів нового покоління Amadeus Altéa допоможе Bangkok Airways підвищити якість сервісу та отримати додатковий дохід.

За допомогою Amadeus Altéa авіакомпанія розпочне масштабну трансформацію основних IT-систем. Таке перетворення передбачає підвищення рівня задоволеності клієнтів, адже пасажири зможуть отримати більш персоналізований сервіс на всіх етапах подорожі, від бронювання авіаквитків і до посадки на рейс. Рішення пакета Amadeus Altéa також спростять основні операційні процеси авіакомпанії.

Путтіпонг Прасарттонг-Осот (Puttipong Prasarttong-Osoth), президент Bangkok Airways, зазначає:
«Ми інвестуємо в передові технології, щоб пропонувати пасажирам інноваційні та персоналізовані послуги і робити кожну подорож особливою. Адже потреби пасажира для нас завжди на першому місці. Партнерство з Amadeus також дає доступ до глобальної спільноти авіакомпаній, які інвестують у сучасні технології. Це підтримає наші амбіції щодо створення екосистеми всередині авіаційної індустрії та зміцнить позиціонування компанії в якості «Азійських бутик-авіаліній» (Asia's Boutique Airline)».

Bangkok Airways вирізняється унікальною для регіону операційної моделлю. Вона об'єднує авіакомпанію та суміжні компанії, що займаються авіакейтерингом, наземними операціями і вантажними перевезеннями. Крім того, регіональна авіакомпанія Bangkok Airways уклала код-шерингові угоди з 26 провідними авіалініями світу.
Незаперечні переваги Amadeus Altéa Suite включають швидшу та спрощену процедуру реєстрації на рейс і можливість за лічені секунди перереєструвати пасажирів, що запізнилися. Система також сприяє поліпшенню показника своєчасності вильотів і автоматично застосовує з'ясовані вподобання клієнта при кожній взаємодії з ним.
Сіріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент підрозділу Airlines Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Amadeus, коментує:

«Компанія Bangkok Airways посідає видатні позиції на ринку Південно-Східної Азії завдяки її унікальній екосистемі. Ми раді початку нашої співпраці та можливості сприяти подальшому зростанню цієї авіакомпанії. Ми підтримуватимемо Bangkok Airways в її прагненні надавати персоналізований досвід пасажирам на всіх етапах поїздки».

Понад дві третини авіакомпаній, що входять до Star Alliance, три чверті авіакомпаній альянсу Oneworld і половина членів SkyTeam використовують систему Altéa. Вона робить можливою глибшу інтеграцію авіакомпаній-партнерів, надаючи в режимі реального часу інформацію про доступні місця, тарифи, а також відомості про пасажирів і бронювання.

Продавці туристичних послуг – партнери Amadeus – також користуються перевагами платформи Altéa. Вони миттєво отримують сповіщення про будь-які зміни, що впливають на бронювання, і можуть пропонувати поліпшений сервіс своїм клієнтам.

Станом на кінець першої половини 2018 року понад 200 глобальних клієнтів підписали угоди про використання однієї з систем обслуговування пасажирів від Amadeus (Altéa або Navitaire New Skies).

_____________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі