Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Дистрибьюция и торговля » 2019 » Январь » 10 » BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE

Размещение новостей компаний

BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE

Распечатать: BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE | Комментировать: BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE
1 лютого 2019 року в Києві відбудеться 3-е Щорічна Бізнес-Подія по торговому маркетингу України та зарубіжжя - BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE!

Засновник - B2B медіа-група TradeMasterGroup.

Конференція об'єднає на одному майданчику 300 учасників з України та ближнього зарубіжжя, щоб не тільки обговорити намічені тренди, а й обмінятися досвідом з колегами по впровадженню трейд-маркетингових активностей, а також познайомитися з новими потенційними колегами та партнерами. І все це за 9 годин виняткової практики!
Аудиторія конференції: керівники відділу трейд-маркетингу, маркетингу, маркетологи, трейд-маркетологи, бренд-менеджери, генеральні директори, власники, директори з продажу виробничих і роздрібних компаній, дистриб'юторів, а також власники рекламних і маркетингових агентств.

В рамках конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW Ви дізнаєтеся:

• Кращі світові практики вдосконалення купівельного та споживчого досвіду.
• Що повинен враховувати трейд-маркетолог постачальника, формуючи річний промо-план.
• Як не злити бюджет підключаючись до програм лояльності Мереж?
• Приклад успішного формування клієнтського досвіду в соціальних мережах.

У програмі Заходу 4 Сесії в 2-х паралельних залах:

Сесія I. Customer experience today

1. Взаємозалежні: вплив змін в поведінці споживачів на ритейл і навпаки.
Марина Костроміна, Account Director Kantar TNS в Україні.
2. Кращі світові практики вдосконалення купівельного та споживчого досвіду.
Тетяна Скоробогатова, Тренер по трейд-маркетингу з 2011 року. Консультант по запуску та управління продажами українських брендів на території ЄС. Досвід роботи на позиції директора з маркетингу в найбільших виробничих і дистрибуційних фуд-компаніях («Геркулес», «Колбіко», «Хладік», «Асторгу», ін.).
3. Вимірювання купівельної задоволеності всередині і за межами магазина. Або як дані про купівельну задоволеності впливають на продажу.
Антон Лядрік, Керівник NPS проектів в лінії магазинів EVA. Екс-директор департаменту сервісу та проектів мережі Цитрус.
4. Шлях покупця. Що повинен враховувати трейд-маркетолог постачальника, формуючи річний промо-план.
Надія Фоміна, Екс-Маркетинг директор мережі Цитрус. Професійний досвід: Національна мережа Prostor - Директор по маркетингу. Unilever Ukraine - Маркетинг менеджер категорії TEA & FOODS. Більш ніж 16-ти річний досвід роботи в міжнародному рекламному агентстві DDB Ukraine.

Сесія II. How to increase customer satisfaction. Practices.

1. EVENT TRADE PROMOTION - запам'ятовується і ефективне зіткнення бренду і покупця.
Андрій Яблочков, Засновник компанії Food Court Service.
2. Створення платформи по роботі з внутрішнім клієнтом: комунікація, мотивація, впровадження стратегії.
Назар Новосельський, Head of Business Development, Група Компаній Нові Продукти.
3. Формування відносин з покупцем до і після торгової точки.
Марина Сергієнко, Global Marketing Director в Корпорації «Біосфера».
4. Формування споживчого досвіду біля полиці.
Андрій Морозов, Лідер команди Trade-Marketing, Компанія «Май» Україна.
5. The talks
Робота з негативним досвідом: Покупець VS Постачальник з рітейлерів.

Сесія III. Retail tour


1. Як знаходити, заводити і адаптувати нові формати роздрібної торгівлі на вітчизняний ринок?
Сергій Євтушенко, Власник роздрібної мережі «Червоний маркет».
2. Як отримати лояльність без програми лояльності?
Дмитро Демидов, Маркетинг директор мережі ресторанів японської кухні «Сушия».
3. Як зміна KPI в програмах лояльності збільшила задоволеність клієнта і разом з ним збільшила продажі.
Вікторія Гнаток, Директор департаменту стратегічного маркетингу торгової мережі МОРЕ ПИВА.
4. Як не злити бюджет підключаючись до програм лояльності мереж.
Наташа Шилова, Директор з маркетингу «Арикол».

Сесія IV. Digital stage

1. Вплив e-commerce на трансформацію стратегій мережевих рітейлерів.
Юлія Пузирьова, Watsons Україна.
2. Як почати онлайн торгівлю роздрібного магазину.
3. Приклад успішного формування клієнтського досвіду в соціальних мережах, що трансформує в офлайн-продажу.
Микита Коваленко, Завідувач відділенням маркетингу і реклами, Медмаркет «Аптека24».
4. Збільшення продажів через доповнену реальність. Вважаємо ефективність.
Інна Терещенко, Директор Бренда, «Ашан» Україна.

!Программа формується актуальними темами та спікерами.

На конференції Big Trade-Marketing Show:

1. Ви зможете ознайомитися з досвідом інших компаній і обмінятися позитивним досвідом впровадження трейд-маркетингових активностей.
2. Прослухавши доповіді експертів галузі, Ви зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком.
3. В ході конференції та доповідей спікерів, є відмінна можливість зачерпнути нові ідеї та інсайти, які можна буде впровадити в своїй роботі.
4. Конференція дає можливість обговорити взаємодію рітейлера і виробника в області цінової політики.
5. Під час неформального спілкування Ви зможете обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими потенційними клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами.
6. Конференція дає можливість отримати найсвіжішу інформацію про тенденції ринку трейд-маркетингу, поведінки споживача і його потребах.
7. На конференції є можливість дізнатися інноваційні інструменти трейд-маркетингу.
8. Конференція покликана поліпшити комунікації і вибудувати конструктивний діалог між виробником і рітейлером по просуванню товару кінцевому споживачеві.
9. На міні-виставці, яка проходить в рамках конференції всі учасники можуть ознайомитися з інноваційними рішеннями в сфері трейд-маркетингу і протестувати їх на стенді.

Завдяки Конференції, учасники зможуть не тільки порівняти свої досягнення з іншими трейд-маркетологами, але і отримати безцінний досвід через практичну спрямованість конференції!

З нетерпінням чекаємо вас на єдиній грандіозній і корисній конференції з практичної точки зору трейд-маркетологів!

Крім того, BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE стане місцем, де можна завести корисні знайомства і отримати можливість розширити партнерську і клієнтську базу.

Задати уточнюючі питання: 067- 828-22-59, 067-502-99-00
ok@trademaster.com.ua


Отримайте знижку 5% по промокоду ОК2

До зустрічі на головній події в сфері трейд-маркетингу.
Організатор TradeMasterGroup. 10 років довіри ТОП-менеджерів України та зарубіжжя.
____________________

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Увеличить: BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 77 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz