CANON АНОНСУЄ ГЛОБАЛЬНЕ РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДА В УСІХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ

CANON АНОНСУЄ ГЛОБАЛЬНЕ РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДА В УСІХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ
КИЇВ, УКРАЇНА, 17 травня 2017 р. – Сьогодні Canon запускає кампанію Live for the story («Живи заради історії»). Нова глобальна ініціатива орієнтована на користувачів та професіоналів у галузі обробки зображень, а також покликана змінити сприйняття бренда молодшою аудиторією.

Інтегрована медійна кампанія стартує одразу на 19 європейських ринках та привертає увагу до бренда Canon в усіх комунікаційних каналах. Live for the story пропонує зберігати теплі спогади та знаходити джерела натхнення у кожній миті життя, незалежно від умов та часу.

«Live for the story – це новий підхід до позиціонування, що повністю змінює сприйняття людьми бренда Canon, – заявив Лі Бонніфейс, старший директор з маркетингу Canon Europe. – Canon не просто виробник інноваційної техніки та технологічних рішень для бізнесу. Це бренд, який розповідає історії та надихає користувачів ділитися їхніми розповідями».

Інтегроване репозиціонування Canon охопить усі канали комунікації: телебачення, громадські медіа, кіно, CRM-систему, ритейл, відеопродакшн, PR, засоби масової інформації та соціальні мережі. Кожний канал, включаючи веб-сайт та електрону комерцію – це точка взаємодії та зустрічі користувачів Canon з героями кампанії. Live for the story створена лондонськими агентствами VCCP та PHD. Ініціатива розповідатиме реальні історії, які інтегрують глядача та викликають інтерес до того, що відбувається за кадром.

«Ми розширюємо та видозмінюємо нашу стратегію розвитку та підходи ведення бізнесу, щоб відповідати ринку, який швидко змінюється, та зацікавити молоду аудиторію, – додає Лі Бонніфейс. – Canon пропонує не лише продукцію для формування та обробки зображень. Ми допомагаємо друкувати та зберігати пам’ятні моменти, а також створювати спогади за допомогою таких додатків, як Lifecake. Враження – ось що має значення. І ми сфокусовані саме на створенні нових відчуттів. Кампанія Live for the story покликана надихнути користувачів на отримання нового досвіду. Кожний елемент репозиціонування Canon спонукає споживачів до формування нової історії, яку вони творять кожного дня і якою варто поділитися зі світом. Live for the story допоможе визначити постачальників та партнерів, з якими Canon продовжить співпрацювати, а також перспективних фотографів, що створюють креативні ідеї для кампанії. З 17 травня портфоліо Canon стане привабливішим для молодої аудиторії та сподобається лояльним користувачам бренда».

В рамках глобальної ініціативи компанія Canon Україна оновила веб-сайт і запрошує українських користувачів познайомитися з історіями, що надихають,


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі