EVA представила власні торгові марки на виставці в Амстердамі

EVA представила власні торгові марки на виставці в Амстердамі
16-17 травня в Амстердамі відбулася міжнародна виставка-конференція з питань private label і брендингу PLMA* 2017. Лінія магазинів EVA – єдина з українських ритейлерів, яка представила свої власні торгові марки в залі «Слави і інновацій».

PLMA 2017 – щорічна міжнародна виставка, організована World of Private Label, яка об'єднує понад 4000 виробників з усього світу.
Мета виставки – показати нові товари і тенденції ринку, зібрати на одному майданчику виробників і продавців, запропонувати нові ідеї розвитку і просування брендів.
У залі «Слави і інновацій» Лінія магазинів EVA представила товари ВТМ категорії «Краса і догляд»:
• декоративну косметику «Patricia Ledo», «GlamBee»;
• професійні засоби по догляду за волоссям «Estima»;
• засоби жіночої гігієни «Ombrello», «Lingery».

Заступник генерального директора Лінії магазинів EVA, Галина Смирнова, прокоментувала:
«Розвиток власних торгових марок – один з провідних напрямків нашої компанії. Щорічно ми розширюємо асортимент ВТМ, розробляємо нові товари в різних категоріях. Наша мета – запропонувати покупцям товари кращої якості за доступною ціною. Тільки за 2016 рік ми розробили і випустили на ринок 8 нових власних торгових марок, на сьогоднішній день в мережі EVA представлені 33 СТМ– більше 3000 SKU.
Якщо говорити про тенденції розвитку ВТМ в Європі, то за даними Щорічного Дослідження PLMA в області роздрібних продажів 2016 року, частка ринку private label збільшилася в 13-ти з 20 країн, що відслідкувала компанія Nielsen. У Великобританії обсяг продажів private label виріс до 46%, досягнувши найвищого рівня з 2010 року. У Франції, незважаючи на всі зусилля міжнародних брендів, обсяг продажів private label виріс на 35% – це найвищий показник з 2012 року.

У Німеччині, де супермаркети десятиліттями б'ються з дискаунтерами, частка ринку private label вісім років поспіль перевищує 40%. В Австрії чотири з десяти товарів,
що купуються – це товари private label, а частка ринку private label в Швейцарії протягом останніх 10 років стабільно займає більше 50%.

Повертаючись до рівня продажів в Україні, ми бачимо, що у власних торгових марок дуже великий потенціал. Наприклад, кожен третій товар, що купується в EVA, – це товар private label. У ТОП-100 найбільш популярних товарів мережі 60 позицій – товари наших власних торгових марок. Участь EVA в виставці PLMA ми розцінюємо як можливість показати якість наших СТМ за межами України, відстежити останні тенденції в розробці товарів private label, залучити партнерів для подальшого спільного співробітництва».


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі