EY в Україні презентувала результати дослідження Private Banking Survey 2018

EY в Україні презентувала результати дослідження Private Banking Survey 2018
Фахівці компанії EY презентували результати дослідження Private Banking Survey 2018, в якому проаналізовано ринок послуг Private Banking в Україні. За даними Дослідження, у 2018 році дохід від послуг Private Banking зріс в середньому на 18%, а кількість активних клієнтів – на 37%.

Вперше в опитуванні взяли участь не тільки представники банків, але й їхні клієнти. Дослідження містить аналіз таких аспектів як організація Private Banking у банках, продукти та послуги, що надаються клієнтам, програми лояльності, профіль клієнта, тенденції розвитку тощо.

«Наразі потенціал ринку Private Banking в Україні залишається не розкритим. Водночас, результати нашого Дослідження показують позитивну динаміку розвитку ринку за поточний рік, а саме значне збільшення кількості активних клієнтів та підвищення якості послуг. Одним з ключових факторів, що сприяли розвитку Private Banking у 2018 році, є кроки у напрямку лібералізації валютного законодавства в Україні. Варто також зазначити, що серед клієнтів зріс попит на інвестиції за кордон та відкриття іноземних рахунків», - коментує Галина Хоменко, директор податково-юридичного відділу, керівник напрямку надання послуг приватним клієнтам EY в Україні.

Основними тенденціями, що визначали розвиток ринку у 2018 році, були: збільшення зацікавленості у відкритті рахунків та інвестуванні за кордон, зростання популярності інвестиційних інструментів, посилення вимог до якості сервісу та технологічного забезпечення банків, а також вимог до прибутковості активів.

Фахівці EY також дослідили, як змінився портрет клієнта Private Banking. Більшість клієнтів є громадянами України (94%), власниками бізнесу (38%) або найманими керівниками (36%) та мають річний дохід понад 1 млн грн (71%). Більшість таких клієнтів – чоловіки у віці від 35 до 45 років.

До найбільш популярних послуг клієнти віднесли обслуговування депозитів та поточних рахунків (89%), елітні банківські картки (82%), консьєрж-сервіс (44%), міжбанківський валютообмін (35%), кредитування (29%), аналітичну та інформаційну підтримку (22%).

Протягом 2018 року з’явилась низка нових послуг, зокрема: видача електронних ліцензій, операції з облігаціями внутрішньої державної позики, програми кредитування, інвестиційні операції, преміальні пакети, неіменні депозитні сертифікати, партнерські програми, брокерські та страхові послуги. Такі нововведення, насамперед, пов’язані з прийняттям Закону «Про валюту і валютні операції», що має забезпечити перехід України до нової моделі валютного регулювання, яка передбачає вільне проведення валютних операцій на території України та вільний рух валютних коштів при здійсненні цих операцій між резидентами і нерезидентами.

Окрім того, велика кількість клієнтів Private Banking звертає увагу на наявність онлайн та мобільних сервісів у банків. 56% учасників Дослідження зазначили, що наявність сучасних та зручних банківських онлайн-сервісів є одним з ключових критеріїв вибору банка.

На думку представників банків, напрямок Private Banking в Україні є перспективним, адже 33% потенційних клієнтів ще не охоплено. Основними можливостями для розвитку в найближчі роки учасники Дослідження назвали зняття валютних обмежень та відновлення роботи з фондовими ринкам.

Компанія EY висловлює подяку всім учасникам ринку послуг Private Banking, які взяли участь у Дослідженні.
_______


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі