Фінансова компанія «Благо» стала найвпізнаванішим брендом серед ломбардів України

Фінансова компанія «Благо» стала найвпізнаванішим брендом серед ломбардів України

Згідно з маркетинговими дослідженнями компанії CBR фінансова компанія «Благо» стала найвпізнаванішим брендом за показниками березня.



CBR є офіційним партнером міжнародної компанії GfK у проведенні досліджень на замовлення (Ad Hoc) в Україні.

За даними дослідження за напрямком «Знання назв ломбардів», бренд «Благо» отримав найвищі показники серед інших ломбардів, а саме:



Спонтанне знання (названо першим) – 18,1

Спонтанне знання – 25,5

Знання за підказкою – 47,3



Дослідження проводилось за такою методологією:



• щомісячне опитування 1000 респондентів у віці від 16 років по всій Україні;

• квотна маршрутна вибірка з квотами по області, розміру населеного пункту, віку і статі респондента;

• метод опитування — особисте інтерв'ю вдома у респондента.



Вибірка дослідження репрезентативна для населення України старше 16 років за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.



В даних зображеннях показані результати по поточній хвилі дослідження, яка була проведена у березні 2021 року, порівнюються з результатами попередніх хвиль, які були проведені у березні, червні, вересні та грудні 2020 року.

________________________________




Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі