Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Услуги » 2018 » Декабрь » 10 » Галопом по Європі

Размещение новостей компаний

Галопом по Європі

Распечатать: Галопом по Європі | Комментировать: Галопом по Європі
Фахівці асистуючої «КОРІС Україна» розкажуть, що робити, і куди бігти, якщо хвороба наздогнала в автобусному турі.

Групові автобусні тури до Європи вже давно завоювали свою популярність в Україні, завдяки яким туристи мають можливість відвідати до 5 країн за 3-4 дня. Подібні тури дозволяють відпочиваючим не думати про організацію поїздки, тур компанія підбере, і маршрут, і готелі, і харчування і, звичайно ж, страховий поліс, вартість якого, як правило, вже включена у вартість туру.

«На превеликий жалю українські туристи, набуваючи подібні тури, навіть не дивляться на назву страхової компанії і тим більше умови договору, - ділиться досвідом Марина Павліенко, менеджер по виїжджаючих за кордон «КОРІС Україна». - І ще рідше мандрівники купують, додатково, окремий страховий поліс».

З якими проблемами може зіткнутися турист під час автобусного туру?

1. Відсутність інформації про полісі страхування та умови договору. Поліс найчастіше знаходиться у керівника групи (супроводжуючого), який на момент звернення може перебувати в іншому місці. Це призводить до того, що турист не завжди має можливість своєчасно зв'язатися з компанією, що асистує, зареєструвати страховий випадок і відповідно отримати медичну допомогу.
2. Швидкість пересування. На момент реєстрації застрахований може перебувати в одній країні, а через 1-2 години вже в інший.
3. Прив'язка до групи і транспорту. Турист не має можливості затриматися в певному місті для відвідування лікаря або клініки.

Співробітники «КОРІС Україна» радять застрахованим при відправленні в автобусний тур, в першу чергу ознайомитися з полісом страхування, зробити собі копію або сфотографувати поліс і додатки до нього на телефон, - це дозволить, за запитом, оперативно надати всю інформацію до асистуючої компанії.

На момент звернення повністю володіти інформацією щодо маршруту руху групи і термінів перебування в тому чи іншому місті.

Бути на зв'язку. На сьогоднішній день компанія «КОРІС Україна» надає кілька зручних каналів для зв'язку (телефонні дзвінки, sms, e-mail, viber, skype), що дозволяє, навіть при мінімальному бюджеті, залишатися на зв'язку.

Довідка про компанію «КОРІС Україна»:

• Асистує компанія «КОРІС Україна» була створена в 1994 році і є основоположником ринку міжнародного медичного асистансу в Україні.
• Основні напрямки діяльності компанії:
- Туристичний асистанс для виїжджаючих за кордон
- Медичний асистанс всередині України
- Технічний асистанс (допомога на дорозі при поломки, врегулювання страхових випадків по КАСКО і ОСАГО)
• За рік компанія обробляє тисячі звернень від українських туристів із сотень країн світу. Підрозділ технічного асистансу працює з тисячами автомобілістів по всій території України.
• За останні роки компанія удосконалила якість клієнтського сервісу. Був підвищений рівень доступності операторів по всіх каналах комунікацій (телефон, email, SMS, Web), почав роботу новий сайт, впроваджений ряд рішень з телекомунікацій і опрацювання звернень.
• «КОРІС Україна» визнаний лідером в категорії «Міжнародний асистанс» -2015 згідно щорічного рейтингу, проведеного журналом «Insurance TOP».
________________________

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 107 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz