Київстар запустив новий сервіс Starinfo у мережі фірмових магазинів

Київстар запустив новий сервіс Starinfo у мережі фірмових магазинів
Національний телеком-оператор Київстар разом зі стартапом WInfoSpot запустив новий інформаційний сервіс у фірмових магазинах. Тепер клієнти Київстар можуть отримати інформацію про послуги оператора у конкретному магазині, підключившись на смартфоні до безкоштовної Wi-Fi мережі Starinfo.

Завдяки Starinfo відвідувачі можуть швидко отримати інформацію:

• про актуальні акції;
• про індивідуальні пропозиції абонентам, враховуючи їх профіль використання телеком-послуг оператора;
• відповіді на найрозповсюдженіші питання абонентів;
• про переваги контрактного обслуговування, як перейти на контрактні тарифи та багато іншого.

Starinfo працює у 200 фірмових магазинах Київстар. У березні 2019, коли послуга працювала в тестовому режимы, новим сервісом скористалось понад 20 тис. клієнтів.

Стартап WinfoSpot, разом з яким реалізований сервіс Starinfo – фіналіст телеком-акселератору від Київстар та RadarTech. WinfoSpot пропонує рішення, що робить безкоштовну точку доступу до Wi-Fi персоналізованим інформаційним інструментом. Одразу після підключення до мережі на екрани смартфонів виводиться корисна для клієнтів інформація. Сервіс не потребує встановлення застосунків або реєстрації. Контент у ньому можна персоналізувати для кожного магазину або, навіть, для окремого клієнта.

«Тепер нашим клієнтам не треба чекати у черзі, щоб отримати відповіді на популярні питання. Співпраця з WInfoSpot – один із кроків на шляху діджиталіції клієнтського досвіду. Це важлива частина стратегії розвитку рітейлу Київстар, яка допоможе зробити обслуговування клієнтів ще кращим. І вже зараз ми бачимо зростання продажів та доходів завдяки партнерству з WInfoSpot» - коментує Ольга Смисльонова, директор по роздрібних продажів Київстар.

Зараз рітейл-мережа Київстар нараховує 450 фірмових магазинів у 230 населених пунктах. У тому числі й у містах з населенням до 10 тис. осіб. У магазинах Київстар абоненти можуть не тільки придбати смартфони та інші гаджети на вигідних умовах, але і отримати консультації експертів і широкий перелік послуг: підключити «Домашній Інтернет» або «Домашнє ТБ», вибрати новий вигідний тарифний план або перейти на контрактне обслуговування, замінити SIM-карту на USIM, щоб приєднатись до користувачів 4G
______________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі