Компанія АББ надасть технології автономності для порту Сінгапуру

Компанія АББ надасть технології автономності для порту Сінгапуру
Компанія АББ підписала знаковий контракт з сінгапурською судноверф’ю Keppel Offshore & Marine щоб забезпечити автономну роботу буксирів у 2020 році

Компанія АББ у співпраці з технологічним підрозділом Keppel O&M, Keppel Marine та Deepwater Technology (KMDTech) спільно розроблять технологію для автономних суден та модернізують 32-метровий портовий буксир за допомогою передових цифрових рішень, що дозволить здійснювати автономну роботу суден у порту Сінгапуру наприкінці 2020 року. Після завершення проєкту, це судно стане першим автономним буксиром у Південній Азії.

Під час початкової фази проєкту, судно, що експлуатується Keppel Smit Towage, спільною компанією Keppel Offshore & Marine, виконає низку навігаційних завдань у визначеному районі для випробувань у порту Сінгапуру, керування яким буде здійснюватися з центру управління на берегу. На другому етапі проєкту судно виконуватиме завдання з уникнення зіткнень автономно, перебуваючи під дистанційним наглядом.

«Цей проєкт є ключовим маркером нашої цифрової подорожі, оскільки він демонструє наші можливості як лідера з інтелектуальних технологій для мореплавства та доводить успіх нашої стратегії для морської галузі «Електричні. Цифрові. Підключені» (Electric. Digital. Connected.), – зазначив Юха Коскела, керуючий директор бізнесу АББ «Морські перевезення і порти». – Мета наших технологій полягає не в тому, щоб повністю прибрати екіпаж, але, скоріше, звільнити екіпаж від виконання завдань, які можна автоматизувати, і таким чином дати їм можливість виконувати свої завдання якомога краще під час критично важливих ситуацій».

З цим проєктом компанія АББ робить наступний крок до автоматизації судноплавства, спираючись на знання, отримані під час революційного випробування пасажирського порому Suomenlinna II на дистанційному управлінні, здійсненого у гавані Гельсінкі у листопаді 2018 року. Порт Сінгапуру, через який щороку проходить понад 130 000 суден, має значно інтенсивніший рух суден, що додасть випробуванням більший рівень складності.

Випробування мають на меті підтвердити підвищення безпеки та ефективності роботи буксирів завдяки використанню цифрових рішень, які вже доступні сьогодні для майже будь-якого типу суден. Невід’ємною частиною випробувань буде портфоліо рішень ABB Ability™ Marine Pilot, що дозволяє роботу за циклом «розуміння-рішення-дія», необхідну для будь-якої форми автономної роботи. Стратегія ABB Ability™ Marine Pilot забезпечить поєднання сенсорів з вже існуючих та нових систем для генерації цифрової інформації про поточну ситуацію, в той час як ABB Ability™ Marine Pilot Control виконуватиме необхідні команди управління судном.

Робота буксиру, коли буксир маневрує між іншими суднами, штовхаючи або тягнучи їх, часто в переповнених гаванях, може бути дуже складною. Крім того, іноді буксирам доводиться проходити довгу відстань, щоб дістатися місця призначення. Виконання таких переходів в автономному режимі та під дистанційним наглядом дозволить екіпажу на борту відпочивати та бути повністю готовими, коли це знадобиться під час власне роботи буксиру.

Компанія KMDTech співпрацюватиме з Управлінням морського порту Сінгапуру (Maritime Port Authority of Singapore – MPA) та Сінгапурським центром технологій для морської галузі та судноплавства (Technology Centre for Offshore and Marine, Singapore – TCOMS), для розробки різних технологій та системної інтеграції рішень автономності.

Американське бюро судноплавства (American Bureau of Shipping – ABS) надасть Принципове затвердження для новітніх функцій, таких як Управління дистанційною навігацією та Система автономного управління.
______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі