Компанія АББ візьме участь у створенні першого в світі річкового судна, що працює на водні

Компанія АББ візьме участь у створенні першого в світі річкового судна, що працює на водні
Компанія АББ надасть енергетичне та силове рішення для нового судна, що ходить вздовж річки Рона у Франції та має працювати виключно на водневих паливних елементах

АББ зміцнює свої позиції в якості лідера на ринку морських перевезень з технологією водневих паливних елементів завдяки своїй ролі у FLAGSHIPS, ініціативі з розгортання чистих від викидів комерційних суден для річкових та локальних морських перевезень, що фінансується ЄС.

Концептуальна ілюстрація буксиру з живленням на системі паливних елементів

За цим проєктом АББ надасть рішення силової установки та живлення на паливних елементах для нового буксира для французької Sogestran Group, що є дочірньою компанією Compagnie Fluviale de Transport (CFT). Проєкт має бути реалізовано у 2021 році. З воднем в якості паливних елементів та джерелом відновлюваної енергії на берегу, повний енергетичний ланцюг судна буде повністю чистим від викидів.

«Компанія CFT понад півстоліття була новатором у річковому судноплавстві. Забезпечення енергією річкового транспорту в екологічно системний спосіб – це новий виклик, проте скорочення викидів на річках Європи та особливо в центрах міст стало життєво важливим. Цим проєктом ми прагнемо підкреслити, що чисті від викидів перевезення є цілком можливими і одночасно комерційно життєздатними», – зазначив Маттьє Блан, операційний директор компанії CFT.

«Беручі активну участь в ініціативі FLAGSHIPS, АББ продовжує розширювати кордони електричного транспорту у судноплавстві, – зазначив Петер Тервіш, президент бізнес-напряму АББ «Промислова автоматизація», який пропонує рішення для широкого кола галузей, серед яких і морська. – Як один з провідних в світі постачальників технологій для екологічно системного транспорту, АББ прагне створювати майбутнє морської галузі, щоб судна курсували водами світу у більш чистий та ефективний спосіб».

Будучи членом FLAGSHIPS від початку проєкту, з січня 2019 року, АББ тісно співпрацює з фінською дослідницькою організацією, координатором проєкту VTT та провідним світовим провайдером інноваційних рішень з чистої енергетики паливних елементів Ballard Power Systems Europe, щоб забезпечити встановлення рішення, що використовує паливні елементи потужністю 400 кВт для забезпечення суден енергією.

Метою проєкту є продемонструвати, що паливні елементи є практичним та ефективним рішенням силової установки для власників та будівельників суден середнього розміру, що перевозять понад 100 пасажирів або еквівалентну кількість вантажів по річках або вздовж узбережжя. Тому проєкт FLAGSHIPS також включає оцінку впливу від експлуатації судна після переходу на водень в якості палива.

Після встановлення електростанції на паливних елементах планується експлуатувати судно щодня, приділяючи особливу увагу процедурам заправки, необхідним для дотримання робочого графіка. Таким чином, випробування також забезпечать інформацію щодо розробки та оптимізації інфраструктури зарядки, необхідної для водневих паливних елементів у морських операціях.

Оскільки, за оцінками, морський транспорт щороку робить приблизно 940 млн. тон викидів CO2, збільшується тиск на морську галузь щодо вживання заходів для зниження шкідливих забруднень. Міжнародна морська організація, спеціалізована установа ООН, що відповідає за безпеку та надійність судноплавства, прийняла стратегію скорочення викидів парникових газів від суден на принаймні 50% до 2050 року порівняно з 2008 роком, з метою повного їх усунення.

Технологія паливних елементів широко розглядається як одне з найбільш перспективних рішень екологічно системної енергетики для скорочення викидів від морського транспорту по всьому світу. Паливні елементи перетворюють хімічну енергію з водню на електроенергію через електрохімічну реакцію. Вони перетворюють паливо безпосередньо на електроенергію, тепло та чисту воду.

Проєкт FLAGSHIPS здійснюється за підтримки Спільного підприємства з паливних елементів та водню (Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking – FCH JU), державно-приватного партнерства, створеного в рамках європейської програми Horizon 2020 для прискорення комерційної реалізації цієї технології для різних видів транспорту та енергетики. Три члени проєкту FCH JU – це Європейська комісія, галузь паливних елементів та водню, представлена Hydrogen Europe, та дослідницька спільнота, представлена Hydrogen Europe Research. Серед тих, хто бере участь у проєкті створення нового судна CFT, також компанії LMG Marin, NCE Maritime CleanTech та PersEE.
_______________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі