Компанія AMD на виставці NAB 2019: плагіни Radeon ProRender для Blender 2.80 Beta, шумозаглушення із застосуванням штучного інтелекту

Компанія AMD на виставці NAB 2019: плагіни Radeon ProRender для Blender 2.80 Beta, шумозаглушення із застосуванням штучного інтелекту
На виставці NAB в Лас-Вегасі компанія AMD представила кілька значних оновлень для свого фізичного двигуна рендеринга AMD Radeon ProRender, включаючи нові плагіни для провідних програмних продуктів для створення контенту і новий пакет для розробників Radeon ProRender Developer Suite.

Сумісність з різними платформами, великі можливості рендеринга і ефективність Radeon ProRender - успішна комбінація, яка допомагає прискорити процес створення реалістичних зображень.

Оновлення Radeon ProRender включають в себе:

· Radeon ProRender для розробників. Нещодавно анонсований Radeon ProRender Developer Suite включає в себе SDK для некомерційного використання для Radeon ProRender і Radeon Rays, а також бібліотеку Radeon Image Filter Library, призначену для розробників, що створюють прототипи інтеграції Radeon ProRender в свої додатки.

· Новий рендеринг повного спектру (вихід очікується). Підтримує всі етапи рендеринга,зокрема, растеризуваний рендеринг для створення стандартного вікна перегляду, гібридний рендеринг для створення поліпшеного вікна перегляду, фотореалістичний рендеринг зі зміщенням для розробки перегляду і трасування реальних об'єктів для фінального рендеринга (дане оновлення в найближчому часі з'явиться в Radeon ProRender Developer Suite).

· Radeon ProRender для Blender v2.0 beta для Blender 2.80 beta. Новий плагін v2.0 був повністю переписаний для Blender 2.80 Beta. Зазвичай використовуються стандартні вузли шейдерів Blender, зокрема, вузол Blender Principled Shader, підтримуються в початковому стані, «з коробки».

· Модулі прискореного шумозаглушення із застосуванням ІІ для Blender 2.8 beta, Autodesk Maya і Autodesk 3ds Max. Це оновлення використовує можливості машинного навчання для створення високоякісних фінальних і інтерактивних рендерів, а також забезпечує швидкі інтерактивні рендери вікон перегляду версій цих плагінів для Windows.

· Плагін адаптивного поділу (Adaptive Sampling) для Blender 2.8 beta, Autodesk Maya (для Windows і macOS) і Autodesk 3ds Max. Це оновлення скорочує час візуалізації і забезпечує більш якісні рендери.

· Плагін підтримки візуалізації волосся для Blender 2.8 beta і Autodesk Maya (для Windows і macOS). Додана підтримка для реалістичної візуалізації волосся, хутра, трави та інших об'єктів з схожою на пасма структурою.

· Оновлення плагінів Radeon ProRender для Autodesk 3ds Max. Оновлений плагін для 3ds Max підтримує нещодавно випущену версію 3ds Max, 2020. Реорганізовані налаштування рендеринга також полегшують керування для користувача, що дозволяє поліпшити робочий процес.

· Оновлення плагінів Radeon ProRender для Autodesk Maya (для Windows і macOS). Це оновлення підтримує Maya Fluid Volumes для візуалізації ефектів вищого рівня, таких як дим, туман і хмари, і для створення реалістичних зображень. А також перетворює матеріали Arnold Renderer і Redshift в матеріали Radeon ProRender.
____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі