Компанія Network Rail надає зелене світло розподільчому пристрою SMOS Light від АББ

Компанія Network Rail надає зелене світло розподільчому пристрою SMOS Light від АББ
Стандартизований розподільчий пристрій охоплює усі можливі конфігурації для оптимізації інжинірингу та роботи тягових підстанцій

SMOS Light - розподільчий пристрій зовнішньго встановлення на опорній рамі від АББ отримало погодження від компанії Network Rail після п’яти років ретельної перевірки. Як частина сімейства розподільчих пристроїв для залізничних тягових підстанцій, обладнання SMOS Light має 9 стандартних модулів, які можна змонтувати для створення будь-якої конфігурації, що використовується в залізничих мережах Великої Британії.

Погодження креслень і обладнання та внесення їх в систему PADS компанії Network Rail означає, що інженери, консультанти та конструктори відтепер можуть використовувати обладнання SMOS Light по всій території Великої Британії. Тільки те обладнання та системи, що були внесені в систему PADS, можуть бути встановлені в інфраструктурі Network Rail.

Модульна конструкція розподільчого пристрою надає значні переваги операторам, керівникам проектів та інженерам-конструкторам компанії Network Rail. Варіативність у виконанні великих програм, економія часу та коштів на виконання проектів, скорочення сроків поставки забезпечує найкраще співвідношення ціни та якості для усіх зацікавлених сторін.

Обладнання SMOS Light вже адаптовано під проекти Great Western, Gospel Oak to Barking та Crossrail, а також на тестовій колії виробничого майданчику Newton Aycliffe компанії Hitachi. АББ поставила загалом 354 модулі, і розподільчі пристрої вже введені в експлуатацію на 18 підстанціях Network Rail. Крім того, Network Rail надала АББ дозвіл на демонстрацію розподільчого пристрою на підстанції Dr Days біля залізничної станції Bristol Temple Meads.
Мартін Хенрі, Менеджер проектів компанії АББ, зазначив: «АББ працювала рука об руку з Network Rail над розробкою SMOS Light з 2013 року, щоб реалізувати потенціал цього розподільчого пристрою та забезпечити найкраще співвідношення ціни та якості для користувачів залізничного транспорту. Будучи встановленим на кількох ключових лініях Великої Британії, розподільчий пристрій SMOS Light вже довів свою ефективність для мережі. Отримання погодження та включення в систему PADS є великою перемогою як для Network Rail так і для АББ, створюючи умови для більш безпечної та швидкої доставки за нижчими цінами».

Стандартизована модульна структура є кардинальною зміною підходу до конструкції тягових підстанцій компанії Network Rail. Як результаті, оператор встановлює жорсткі критерії, значний час на тестування та суворі вимоги для численних стадій проекту, що триває близько п’яти років, щоб повністю запевнитися у надійності 9 модулів, які застосовуються як окремо так і у комбінації.

Розподільчий пристрій виробляється, збирається та випробовується на заводі у залізничному технологічному центрі АББ в Швейцарії будучи встановленим на раму. Це означає, що на об’єкті його можно ввести в дію за принципом «підключи і запусти». Дев’ять модулів, що включають в себе: вимикачі, роз’єднувачі, заземлювачі та вимикачі навантаження, у попередньо затвердженому виконанні, використовуються для вводу, фідерів, секціонування шин та захисту автотрансформатора. Вони можуть бути змонтовані у будь-якій конфігурації, щоб задовольнити широкий спектр специфічних вимог на об’єкті.

Говорячи про модульну конструкцію обладнання SMOS Light, Джеймс Ешлі-Кларк з дивізіону «Електрифікація та проектування станцій» компанії Network Rail, зазначив: «Модульна конструкція SMOS Light дозволяє легко пристосувати її для потреб Network Rail».
____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі