Курс на Європу, прагнення до синергії та інші Підсумки 17-ї практичної конференції «Всеукраїнський День Логіста-2017»

Курс на Європу, прагнення до синергії та інші Підсумки 17-ї практичної конференції «Всеукраїнський День Логіста-2017»
24 травня в Києві відбулася 17-я Всеукраїнська практична Майстер-зустріч ТОП-менеджерів логістики «Прорив в логістиці: досягнення максимальної гнучкості, швидкості, надійності в ланцюжку поставок і скорочення витрат».
Учасниками заходу стали понад 160 власників і топ-менеджерів логістичних компаній, а також керівників логістичних підрозділів торгових і виробничих підприємств.

Велике зацікавлення аудиторії викликали доповіді більш ніж 20 спікерів Конференції, в тому числі і зарубіжних логістів.

Наприклад, Ліана ФІЛІПС, Топ-менеджер Mainfreight Europe (Нідерланди) запропонувала до уваги аудиторії ряд нових тенденцій, що мають місце в багатьох країнах Європи. Одна з них - відмова від суперництва та перехід до співпраці з конкурентами. Такий підхід (win-win) дозволяє оптимально завантажувати транспорт і забезпечити сталий розвиток компаній. Досягати ефекту синергії, об'єднавши зусилля, пані Філіпс рекомендувала і українським логістам, своїм потенційним партнерам.

З думкою про перспективність співпраці українських і зарубіжних логістів погодилася і Дана БАБУШІКОВА, представник міжнародної асоціації EPAL (ліцензування виробництва піддонів). В той же час доповідач звернула увагу присутніх на те, що отримувати вигоду від взаємодії з європейськими колегами українські компанії будуть тільки тоді, коли «гратимуть за європейськими правилами». Зокрема, якщо перейдуть до використання справжніх «європіддонів», а не підробок невідомого походження.

До спільної боротьби з шахрайством закликав логістів і керівник «Першої транспортної компанії PRIME Дмитро ЛЕУШКІН. Доповідач розповів про випадки появи на ринку «чорних перевізників», які за допомогою шахрайських методів заволодівають вантажами та перепродують їх у суміжних країнах. Внаслідок того, що правоохоронці не завжди мають змогу боротися зі злочинцями, Дмитро запропонував колегам приєднатися до програми GetMuch, учасники якої створюють загальну базу даних перевізників і привласнюють їм «рейтинг надійності».

Не менш цікавими були інші доповіді конференції, на підставі яких можна зробити наступні висновки про тренди в українській логістиці-2017:

• Головний резерв підвищення ефективності роботи логічної компанії - персонал. Використовуючи правильні методи мотивації співробітників, керівництво компанії може підвищити прибуток в 3 рази.
• Майбутнє логістики неможливо уявити без автоматизації. В Україні вже з'явилися випадки успішного впровадження IT-рішень відбору товарів за допомогою голосу, розробки для боротьби з аут-оф-стоками та ін.
• Прогнозування – один з найбільш важливих чинників успіху компанії.
• Доставка вантажів з Китаю залишається прибутковим бізнесом. Але в ньому є ряд особливостей, на які необхідно обов'язково звертати увагу.
• В Україні спостерігається помірний попит на складську нерухомість при середньому терміні повернення вкладень протягом 12 років. З огляду на невисоку пропозицію, вакантність складської нерухомості напевне зменшиться, при цьому можлива прив'язка до долара в найбільш заповнених комплексах.
• Незважаючи на нестабільну ситуацію в країні, деякі західні девелопери проявляють інтерес до логістичної нерухомості України.

Після доповідей учасників Конференції зацікавила Дискусія експертів, в якій взяли участь Денис ДУБИНА («Фокстрот»), Валентина ХОДАНОВИЧ («Торговий дім Ніко»), Сергій ОВЧИННИКОВ («Юг-Контракт»). Експерти висловили власні думки про ситуацію і методи роботи на ринку. Зокрема, йшлося про те, що:
• Автоматизація на складі має сенс тільки в тому випадку, якщо інвестиції в неї виправдаються хоча б у середньостроковій перспективі (чи варто купувати робота вартістю сто тисяч доларів для роботи, яку виконують два вантажника з невисокою платнею?).

• Є тільки одне джерело зменшення витрат - підвищення ефективності роботи співробітників.
• Цікавою заміною аутсорсинговим компаніям може стати залучення для разових робіт студентів, та інших «добровольців».
• Якщо перевізники хочуть отримувати більш вигідні пропозиції від рітейлерів і виробників, вони не повинні демпінгувати і погоджуватися на невигідні для себе умови в контрактах тощо.

Засновник Конференції - B2B Медіа-група TradeMasterGroup (www.TradeMaster.UA) - дякує Партнерів за співпрацю і підтримку:
Генерального Партнера — EPAL, Головного Партнера — Транспортну Компанію SAT, Офіційного Партнера — Прайм Першу Транспортну Компанію, Global Supply Chain Партнера -— Майнфрейт-Україна, Логістичного Партнера — GreenWay Logistics , Ексклюзивного Партнера з перевезень — DelTruck, Партнера з автоматизації складу — SystemGroup, HR-Партнера — Smart Solutions, Партнера з міжнародної доставки — Utec, Партнера комплексних послуг логістики — DELPOST, Вашого постачальника акумуляторних батарей — Аккумтрейд, Партнера гостинності — Форнетті, Партнера кава-брейків — Груша.УА

Всі теми та питання, що пролунали в доповідях та обговореннях, знайдуть свій розвиток на наступній, 18 Всеукраїнській практичній конференції «Всеукраїнський День Логіста», що відбудеться 24 листопада. Як і всі попередні заходи TradeMasterGroup, вона стане місцем зустрічі справжніх професіоналів.

І якщо Ви - один з них, то Вас - запрошено!

До зустрічі 24 листопада в Києві на 18-му Всеукраїнському Дні Логіста!


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі