LG І ТОКУДЖИН ЙOШІОКА ПРЕДСТАВЛЯТЬ ІННОВАЦІЇ ДЛЯ КРАЩОГО ЖИТТЯ НА ТИЖНІ ДИЗАЙНУ В МІЛАНІ

LG І ТОКУДЖИН ЙOШІОКА ПРЕДСТАВЛЯТЬ ІННОВАЦІЇ ДЛЯ КРАЩОГО ЖИТТЯ НА ТИЖНІ ДИЗАЙНУ В МІЛАНІ
LG і відомий японський дизайнер створили імерсивну OLED-експозицію S.F_Senses of the Future, що розкриває красу природи в дизайні, мистецтві та архітектурі

СЕУЛ, 27 березня 2017 — Відзначаючи свій 70-річний ювілей, компанія LG оголосила про заплановане відкриття масштабної світлової інсталяції на найбільшій міжнародній виставці дизайну — Тижні дизайну в Мілані 2017. Експозиція S.F_Senses of the Future буде представлена на майданчику Superstudio Piu та ознаменує дебют LG на виставці. У такий спосіб бренд висловить давню відданість дизайну та передовим технологіям.

Експозиція LG створена в партнерстві зі знаменитим дизайнером Токуджином Йошіокою, візитною карткою якого є використання новаторських експериментальних технік, що передають красу природи та багатогранність людських почуттів. Філософія дизайну LG базується на впевненості в тому, що головним орієнтиром у розвитку передових технологій і дизайну повинен бути людський досвід. Тільки тоді стає можливою реалізація бачення майбутнього, сповненого чудових моментів, що надихають. За задумом LG і Токуджина Йошіоки, мета експозиції S.F_Senses of the Future — поділитися оптимістичним баченням майбутнього людства і справити незабутнє враження від інсталяції завдяки ефекту присутності, який досягається за допомогою світла та предметів повсякденного використання.

«У дитинстві ми могли з легкістю уявити собі майбутнє і мріяти про те, як складуться наші долі. Експозиція S.F_Senses of the Future — це поєднання наукової фантастики, технологій і космосу, що відображає суть технологій LG, — зазначає Токуджин Йошіока. — Дана інсталяція — це поетичне диво, яке можна описати як мозаїку світла. Вона вражає, переносить нас до воістину футуристичного виміру за межами людського сприйняття».

«Ми дуже раді можливості представити нашу спільну роботу з Токуджином Йошіокою та взяти участь у найбільшому в світі фестивалі дизайну, — додає Но Чан-хо, керівник департаменту корпоративного дизайну LG Electronics. — Поєднання ультрасучасних технологій LG і дизайну Токуджина Йошіоки відображає соціальну філософію дизайну LG і нашу відданість місії з розвитку інновацій, які поліпшують якість життя. Ми сподіваємося, що чисельні відвідувачі оцінять ефект присутності, який справляє експозиція S.F_Senses of the Future».

Відзначаючи 70-річний ювілей, LG представила новий курс з орієнтиром на дизайн, заснований на користувацькому досвіді. Як ніколи раніше, LG прагне підвищувати якість життя споживачів, відкриваючи нові горизонти передових технологій за допомогою інтеграції оптимізованих рішень.



Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі