МакДональдз розпочав обслуговувати відвідувачів за столиками

МакДональдз розпочав обслуговувати відвідувачів за столиками
На початку червня 2018 року МакДональдз в Україні вперше запропонував відвідувачам обслуговування за столиками у закладі на Кільцевій дорозі, 14В у м. Києві. Це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. Відтепер у МакДональдз на вул. Кільцева дорога можна замовити страви на касі чи терміналі самообслуговування, а потім зачекати на замовлення за столиком, куди співробітник принесе страви.

Послуга обслуговування за столиками є важливою особливістю нового формату закладів МакДональдз з досвідом майбутнього. Ресторани МакДональдз з досвідом майбутнього з’явилися в Україні у 2018 році. У цих закладах відвідувачі можуть отримати досвід, який вони не очікували від закладів швидкого обслуговування. Зараз в Україні працює два заклади з досвідом майбутнього – у Києві та у Черкасах (бульв. Шевченка, 208/1). У Черкасах обслуговування за столиками буде запроваджено в середині літа.

«Досвід майбутнього в МакДональдз – це можливість запропонувати відвідувачам нове більш прогресивне обслуговування. Ми ніколи не стоїмо на місці, ми змінюємося і запрошуємо відвідувачів скористатися всіма перевагами цих змін. До кінця 2018 року 12 закладів МакДональдз запропонують досвід майбутнього, з них чотири – це нові ресторани, які одразу матимуть новий формат. Інші вісім – це заклади, які вже працюють і будуть переобладнані», – зазначив генеральний директор МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.

Поряд з обслуговуванням за столиками є і інші особливості ресторанів з досвідом майбутнього:
• Новий принцип роботи касової зони - більш зручний для відвідувачів. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв. Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
• Експерт з гостинності – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Завдання Експерта з гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з новими способами обслуговування в ресторані, допомогти родині у пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля незрячому відвідувачу, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет.
• Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
• В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню.

У другій половині 2018 року з’явиться ще одна принципово важлива особливість ресторанів з новим форматом. Новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе» дозволить відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак – додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс чи замовити бургер Маестро з додатковими інгредієнтами.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі