Новий 48-вольтовий гібридний акумулятор Bosch

Новий 48-вольтовий гібридний акумулятор Bosch
Герлінген, Німеччина – Нові 48-вольтові акумулятори Bosch для гібридних систем мають попит серед автовиробників по всьому світу. Так само як і система осьового електричного приводу Bosch e-axle, ці інноваційні 48-вольтові акумулятори призначені для простої інтеграції в нові моделі автомобілів. Тепер авторитетні виробники й автомобільні стартапи можуть зменшити витрати на розробку.

«Bosch створює рішення для електромобілів. Ми допомагаємо виробникам зменшити час на розробку і швидше запускати їхні продукти на ринку», – говорить д-р Рольф Буландер, член правління Robert Bosch GmbH і голова правління бізнес-напрямку Mobility Solutions. Це означає, що встановлення літій-іонної батареї стане перевагою не тільки для компактних транспортних засобів, а й для малолітражних автомобілів і мікроавтомобілів. Початок виробництва 48-вольтних акумуляторів заплановано на кінець 2018 року. Крім лінійки 48-вольтових акумуляторів Bosch пропонує й інші компоненти силової установки для гібридних автомобілів. Компанія очікує, що до 2025 року на світових дорогах налічуватиметься приблизно 15 млн автомобілів з гібридною 48-вольтовою установкою.

«Ми впевнені, що це рішення дозволить нам посісти лідируючі позиції на ринку гібридних установок», – сказав Майкл Будде, голова підрозділу Bosch Battery Systems.

Нові акумулятори: стандартизація і зручність користування

Автовиробники по всьому світу – у Китаї, Європі, у Північній Америці – бажають знизити викиди CO2 в атмосферу, що на практиці означає скорочення споживання палива автомобілями. Саме для цього Bosch розробив нові 48-вольтові акумулятори. Так, Bosch використовує найкомпактніші літій-іонні комірки з усіх можливих, що дозволяє скоротити обсяги викидів CO2 в атмосферу. 48-вольтові акумулятори дуже популярні, особливо на ринку Китаю, а літій-іонні установки, безумовно, стануть лідером світового ринку. На цей момент Bosch спілкується з величезною кількістю замовників й отримав багато нових робочих проектів.

Секрет успіху акумуляторів - у їхній витонченій конструкції, що передбачає порівняно недорогий спосіб зменшення викидів CO2. Також цьому сприяє конструкція елементів, оскільки акумулятори не вимагають активного охолодження і їхній корпус виготовлений із пластику, а не металу. Ці фактори дозволяють значно зменшити витрати. Пластиковий корпус – це серйозний виклик, оскільки літій-іонні елементи розширюються при зарядці акумулятора і протягом усього терміну експлуатації виробу. В результаті, корпус повинен протистояти значній напрузі. Розробники Bosch розмістили комірки установки в 48-вольтових акумуляторах таким чином, що навіть пластиковий корпус може протистояти тиску.

«Bosch давно робить внески у розвиток рішень для електромобільності. Тепер ці інвестиції поступово починають окуповуватися», – говорить д-р Матіас Піллін, виконавчий віце-президент департаменту розвитку електромобільності Bosch. На сьогоднішній день по всьому світу налічується понад 500 000 електромобілів і гібридних автомобілів, що оснащені компонентами Bosch. Компанія інвестує приблизно 400 млн євро на рік у розвиток рішень для електромобільності. Bosch розробив понад 30 робочих проектів, у тому числі з виробництва акумуляторів, і тепер ці практичні знання приносять свої плоди. «Ми показуємо, що акумулятори не тільки дозволяють працювати швидше і надійніше. Ми показуємо, що існує зручне і просте в експлуатації рішення», – Майкл Будде, голова підрозділу Bosch Battery Systems.

Завдяки розробці нового акумулятора, Bosch грає важливу роль у створенні доступного рішення на масовому ринку 48-вольтових гібридних установок. Це дозволить будь-якому автовиробникові перейти на гібридну силову установку, не тільки на ринку Китаю. Оскільки ринок гібридних рішень стрімко зростає, Bosch очікує, що його акумулятори стануть популярними в Японії та Європі. «Ми впевнені, що наші нові розробки з виробництва 48-вольтових акумуляторів дозволять нам посісти позиції лідера ринку», – говорить М. Будде.

Питання і відповіді – додаткова інформація про 48-вольтовий акумулятор

Яким чином 48-вольтові гібриди можуть економити паливо?

48-вольтові гібриди можуть значно знизити споживання палива завдяки використанню Boost Recuperation System (системи прискореного відновлення (BRS)). Принцип такий: стандартний автомобіль втрачає енергію при гальмуванні. Система BRS зберігає цю енергію гальмування в 48-вольтовому акумуляторі та застосовує її пізніше при прискоренні (електричне прискорення). Зрештою витрачається менше палива і зменшуються викиди CO2.

Чому Китай є піонером у рішеннях для електромобільності?

Безумовно, Китай є найбільшим ринком електромобілів, де їх продано понад 0,5 млн. Також це світовий лідер і з виробництва таких авто. Очікується, що локальний ринок електромобілів і гібридних транспортних засобів розвиватиметься і надалі за підтримки уряду.

Чому нові акумулятори ефективніші, коли мова йде про викиди CO2?

Жодна країна у світі не викидає в атмосферу стільки CO2, як Китай. Тому уряд Китаю встановив мету досягти рівня викидів до 117 г/км до 2021 року. Китайські автовиробники розглядають варіант застосування 48-вольтових гібридних систем, щоб досягти цих показників. Нові та менш затратні 48-вольтові акумулятори зроблять гібридну систему доступнішою для широкого ринку, і тим самим допоможуть китайським автовиробникам значно зменшити викиди CO2 в атмосферу.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі