Охоплення SES зросло до 355 мільйонів домогосподарств по всьому світу

Охоплення SES зросло до 355 мільйонів домогосподарств по всьому світу
SES зміцнює свої позиції в якості провідного світового дистриб'ютора відео через супутник. Кількість телевізійних домогосподарств збільшилася більш ніж на 4 мільйона, перевищивши 355 мільйонів у 2018 році.

Результати щорічного дослідження ринку SES продемонстрували подальше зростання технічного охоплення SES і підкреслили важливу роль супутника у прямій та опосередкованій передачі відео великій аудиторії надійним і економічно ефективним способом.

Результати показали збільшення технічного охоплення SES в Європі, Латинській Америці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці. В Африці цього разу у дослідження було включено Кенію, де 2 мільйона телевізійних домогосподарств по всій країні покладаються на SES для отримання телевізійного контенту. В Європі супутникове мовлення, і особливо технологія DTH, залишається провідною технологією розповсюдження відео, при цьому SES обслуговує 167 мільйонів телевізійних домогосподарств по всьому континенту. Флот SES також доставляє відеоконтент 72 мільйонам домогосподарств по всій Північній Америці. На інших ринках SES продовжує розширювати своє технічне охоплення, обслуговуючи на даний момент 37 мільйонів телевізійних домогосподарств в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, 33 мільйони в Латинській Америці, 33 мільйони в Африці та 13 мільйонів телевізійних домогосподарств на Близькому Сході.

Результати підкреслюють значимість супутникового мовлення як привабливої платформи для надійної та економічно ефективної доставки відео до широкої аудиторії, що робить його ідеальним для поширення HD та UHD контенту. Сьогодні SES доставляє біля 2800 HD-каналів і понад 40 комерційних UHD-каналів  більше, ніж будь-який інший оператор супутникового зв’язку.

Про Україну

Результати дослідження Satellite Monitor 2018 року показують, що в Україні супутник є провідною платформою доставки відео, охоплюючи безпосередньо 34% телевізійних домогосподарств, що становить понад 4,5 мільйонів DTH домогосподарств. Кабельне, наземне ефірне та IPTV охоплення склали 31%, 31% та 4% відповідно. SES обслуговує майже всі українські телевізійні домогосподарства, напряму чи опосередковано. Результати дослідження також демонструють, що супутникова доставка HD контенту в Україні збільшилася за два роки вдвічі, охопивши 1,3 мільйони HD домогосподарств в 2018 році у порівнянні із 0,7 мільйонами HD домогосподарств в 2016 році.

Про дослідження Satellite Monitor

У 2018 році SES провела опитування Satellite Monitor 25-й раз. Докладні дані, які надає це дослідження про охоплення SES і тенденції перегляду відео, виявилися цінним інструментом для клієнтів SES, укріплюючи позицію супутникового оператора як надійного партнера для провідних світових мовників і власників контенту.

«У SES ми інвестуємо в інструменти та послуги, щоб допомогти нашим клієнтам збирати інформацію про ринки, на яких вони працюють, та успішно будувати свій бізнес. Satellite Monitor є одним з таких інструментів.  Зазначив Хокан Хьодін, Віце-президент з продажів у країнах Скандинавії, Балтії та Східної Європи.  Незалежно від зміни звичок споживання, очевидно, що наш бізнес залишається важливим інструментом у наданні високоякісного досвіду перегляду провідними світовими мовниками та власниками контенту. В Україні зростання попиту на HD TV є стійкою тенденцією, яка підкреслює важливість супутника, як провідної платформи доставки відео контенту, оскільки він ідеально підходить для надання розширеного досвіду перегляду локальним аудиторіям».
__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі