«Параллель» приготувала понад 200 тисяч подарунків для своїх клієнтів

«Параллель» приготувала понад 200 тисяч подарунків для своїх клієнтів
У мережі АЗК «Параллель» і її партнерів стартувала безпрограшна акція «Три-три-зітри», в рамках якої буде розіграно 230 тисяч призів.

Кожен клієнт, заправившись паливом (від 15 літрів бензину/ дизпаливом або від 20 літрів газу), отримує скретч-карту та гарантований приз, назва якого зазначена під захисним покриттям карти. У призовий фонд акції включені подарунки, які стануть в нагоді автомобілістам в зимових подорожах (скребок, буксирувальний трос або теплий плед), а також знижки на паливо, фаст-фуд, каву, омивачі ТМ Parallel.ua та, звичайно, подарункові бонуси на карту лояльності КартБланш.

«Прості умови, затребувані подарунки, трошки інтриги та, головне, моментальне і гарантоване отримання призу - це поєднання факторів завжди приваблює клієнтів і дає максимальний ефект. Акції зі скретч-картами якраз включають в себе все вищеперелічене. Зазначу, що раніше ми проводили акції подібного формату та отримували хороші результати», - прокоментувала старт акції Наталя Нікешина, директор департаменту маркетингу компанії «Параллель».

Нагадаємо, що цього року компанія вже проводила широкомасштабну акцію «Шукай букви», в якій було розіграно 10 тисяч призів. В цілому, маркетологи «Параллелі» щорічно проводять величезну кількість різних акцій, у яких клієнти компанії можуть отримати різні подарунки, оформити поліси ОСАГО та скористатися сервісом технічної допомоги в дорозі та багато іншого. Крім того, щомісяця клієнти отримують індивідуальні акційні пропозиції зі знижками на паливо.
_______________________
__________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі