ПОНАД 160 БІЗНЕС-КЛІЄНТІВ ЗІ ВСІЄЇ УКРАЇНИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПЕРШОМУ OPEN TALK ВІД KYIVSTAR BUSINESS HUB

ПОНАД 160 БІЗНЕС-КЛІЄНТІВ ЗІ ВСІЄЇ УКРАЇНИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПЕРШОМУ OPEN TALK ВІД KYIVSTAR BUSINESS HUB
Заходи Open Talk є трансформацією освітніх проектів Kyivstar Business Hub у новий формат, який передбачає відкритий діалог з бізнесом. Перша така зустріч відбулась 4 квітня 2019 року – вона була присвячена темі «Е–перспектива: електронний документообіг для бізнесу».

«Сьогодні оператору вже недостатньо говорити з бізнес-клієнтами лише про зв’язок, – розказав на зустрічі Олександр Комаров, Президент Київстар. – Бізнесу важливо отримати те, що може підвищити його ефективність. І ми можемо дати клієнту більше, ніж він очікує. Електронний документообіг разом з Mobile ID – один з таких корисних інструментів. Є також продукти на основі великих даних, CRM-системи, віртуальна АТС та IP-телефонія, рішення для Інтернету речей, хмарні сервіси тощо. Але для нас дуже важливо, щоб ці пропозиції формувались у діалозі, з урахуванням усіх складових. Кожен клієнт має отримати те, що потрібно саме йому – у зручному форматі та з певним набором функцій».

Під час заходу учасники 1-го Open Talk від Kyivstar Business Hub ознайомилися із перспективами появи нових державних електронних сервісів, дізнались про переваги застосування Mobile ID* для підписання документів онлайн, на прикладі сервісу Star.Docs ** отримали покроковий інструктаж, як розпочати користуватися електронним документообігом (ЕДО) у своїй компанії та отримати в результаті значну економію часу, коштів та ресурсу персоналу. Окрім того, гості скористалися можливістю задати питання щодо юридичного підґрунтя використання ЕДО та Mobile ID. Важливим елементом зустрічі стала відверта дискусія про наявну проблематику застосування цих сервісів. Для гостей виступали спікери з Київстар, Фонду Східна Європа, департаменту систем електронного цифрового підпису та електронної ідентифікації ДП «Національні інформаційні системи» (НАІС). Практичним досвідом поділилися клієнти та партнери Київстар - представники компаній KERNEL, Intecracy Deals (консорціум Intecracy Group), Linkos Group, Baker Tilly - це викликало неабиякий інтерес серед учасників.

«Київстар шукає нові шляхи для того, щоб ставати ближчим до своїх клієнтів. Для нас важливо знати, чим живе бізнес, які в нього проблеми та чим телеком–оператор може допомогти, використовуючи сучасні цифрові інструменти, – коментує Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Тому ми вирішили започаткувати формат постійних зустрічей з представниками бізнесу, щоб виявляти їх запити, разом обговорювати проблеми, відповідати на складні запитання та знайомити з тими рішеннями від Київстар, які можуть значно спростити, полегшити та зробити продуктивнішими бізнес-процеси компаній. Перший Open Talk від Kyivstar Business Hub яскраво продемонстрував, що такі зустрічі затребувані та цікаві. Тож далі буде».

Подальші Open Talk від Kyivstar Business Hub будуть присвячені обговоренню напрямків, пов’язаних із використанням інструментів для роботи з клієнтами (CRM-систем, віртуальної АТС та IP-телефонії), продуктами на основі Big Data, впровадженням IoT-рішень та застосуванням хмарних технологій. Про час та місце їх проведення Київстар буде сповіщати додатково.

*Mobile ID - це сервіс, який дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи для доступу до електронних послуг та використовувати електронно-цифровий підпис в системах електронного документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації. Київстар першим серед телеком-операторів запустив Mobile ID у національному масштабі в грудні 2018 року, надавши можливість підключення сервісу одразу в 22-х пунктах в 11 містах України. Актуальний перелік пунктів видачі SIM-карт Mobile ID.

**Star.Docs – сервіс електронного документообігу, який дозволяє створювати, надсилати та отримувати документи за кілька секунд, заощаджувати час на їх підготовку та погодження, працювати з документами спільно, коментувати та обговорювати їх онлайн, слідкувати за дедлайнами навіть зі смартфону, зберігати усі файли у безпечному місці – у хмарному сховищі або на цифровому носії, мати до них доступ 24/7 та легко знаходити потрібні документи в електронних реєстрах. Завдяки цьому рішенню приватні підприємці, представники великого, малого і середнього бізнесу можуть значно спростити роботу із внутрішніми документами та полегшити спілкування з контрагентами чи партнерами. А також в кілька разів скоротити витрати, пов’язані із веденням паперового документообігу.
_____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі