Проблеми і виклики інтернет маркетингу в сфері роздрібних і дрібнооптових продажів ножів і туристичного спорядження.

Проблеми і виклики інтернет маркетингу в сфері роздрібних і дрібнооптових продажів ножів і туристичного спорядження.

Той, хто на регулярній основі носить і використовує ніж, ймовірно, знайомий з неоднозначним ставленням суспільства до цього інструменту. Незалежно від того, чи використовуєте ви ніж для полювання, туризму, риболовлі або ви просто регулярно використовуєте EDC ніж в місті, ви, ймовірно, добре знайомі з настороженістю і несхваленням, які для деяких людей є буквально стандартною реакцією на будь-яке, навіть найбезпечніше на вид лезо в руках іншої людини.

Тоді вам буде нескладно уявити собі, з якими труднощами стикаються ентузіасти, які відкривають онлайн-магазини ножів. Крім цілком природних проблем, що виникають при розробці сайту, безліч підводних каменів таїть в собі сучасний цифровий маркетинг в тій формі, в якій він постає, як перед роздрібним, так і перед дрібногуртовим продавцем ножів. Безліч переваг, які дає сучасне просування продукту через інтернет, ці продавці просто не можуть використовувати. Але способи, які можуть допомогти їм впоратися з цими проблемами все ж таки існують.

Цифровий маркетинг для роздрібних продавців ножів очевидь ускладнений програмою, яку в Google називають «Політикою щодо небезпечних продуктів та послуг». Будь-який продукт, на який поширюється ця політика, не може брати участь в платній рекламі на платформах Google. На щастя, ця політика по можливості конкретизована і це дає продавцям ножів деякий шанс.

Аналогічна, але трохи більш сувора політика існує відносно розміщення платної реклами на Facebook і інших подібних платформах соціальних мереж.

Найчастіше це означає, що реклама одних ножів буде схвалена, а реклама інших - заборонена. Але досить часто в справу вступає людський фактор і проблема приймає кілька більш всеосяжний характер. Якщо ви самі займаєтеся цифровим маркетингом в сфері роздрібних продажів ножів, ось кілька хороших порад, яких варто дотримуватися:

• Переконайтеся, що ваш сайт не заблокований повністю. Якщо ваш сайт був заблокований в Adwords через продукти, які порушують їх політику, жодне з ваших оголошень не буде схвалено. На щастя, у Google існує процедура, яку ви можете пройти, щоб зняти блокування.

• Переконайтеся, що ви виправили усі помилки. Іноді блокування здійснюється за більш ніж однієї причини. В цьому випадку значний обсяг часу допоможе заощадити найм експерта по AdWords. Часом це кращий спосіб відстежити всі проблеми і претензії, які з'являються у вас при взаємодії з Google.

• Уважно стежте за текстом рекламних оголошень і контентом на сторінках. Пам'ятайте, що політика Google не спрямована проти ножів як таких. Вона спрямована проти зброї. З цієї причини варто проявляти відому обережність, представляючи свої продукти як господарсько-побутові інструменти, не призначені для будь-яких бойових дій.

SEO для роздрібних продавців ножів.

При проведенні цифрового маркетингу для роздрібних продавців ножів і будь-якого іншого бізнесу, чиї продукти потрапляють під обмеження, найчастіше рекомендують агресивну SEO-кампанію. Ваші можливості заявити про себе за допомогою платної реклами певною мірою обмежена. Але ви все ще можете працювати над тим, щоб привернути увагу до свого сайту в пошукових системах Google. Крім того, органічний трафік часто буває більш цінним, ніж платний. Користувачі зазвичай більше довіряють органічним списками. Відвідувач зі звичайного пошуку буде відвідувати в середньому більше сторінок, ніж відвідувачі, які прийшли завдяки платній рекламі. Єдина проблема полягає в тому, що усі інші учасники галузі будуть знаходитися в такій же само ситуації і стануть дотримуватися тієї ж самої стратегії.

Саме тому й рекомендують більш агресивну SEO-кампанію. Google помітить вас тільки в тому випадку, якщо ви докладете більше зусиль, ніж ваші конкуренти, які борються за одні й ті ж перші 10 місць на першій сторінці пошуковика Google. Професійне SEO-агентство дійсно може допомогти в цьому відношенні. Якщо ви ще не знайомі з елементами технічного SEO, може бути корисно найняти кого-небудь стежити за вашим сайтом і виправляти помилки у міру їх появи. Якщо ви вже зайняті повсякденними клопотами по веденню бізнесу, у вас також може не бути часу писати, розміщувати і створювати зворотні посилання, необхідні для того, щоби Google “побачив” зростаючу мережу посилань і контенту. Корисно мати спеціальну команду, яка працює над зміцненням авторитету на регулярній основі, навіть якщо ця діяльність займає всього кілька годин на місяць.

Дивно, але ідея звернутися до фахівців все ще нова для багатьох вітчизняних підприємців. Якщо вас цікавить галузь продажів через інтернет, рекомендуємо вам звернутися до експертів з SEO в електронній комерції. Вони допоможуть вашому сайту встати на ноги і піднятися на новий рівень конкурентоспроможності та впізнаваності. Навіть якщо це виявиться для вас новою статтею витрат, її необхідність і корисність підтвердить себе надзвичайно наочно в стислі терміни.

Джерело - https://grandway.ua/

__________________________




Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі