ПРОДУКТИ LG THINQ НА IFA 2018: «РІШЕННЯ НА БАЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПОКРА-ЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ»

ПРОДУКТИ LG THINQ НА IFA 2018: «РІШЕННЯ НА БАЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПОКРА-ЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ»
Широке портфоліо продуктів LG ThinQ демонструє потенціал інноваційних тех-нологій компанії та штучного інтелекту (AI)

БЕРЛІН, 6 вересня 2018 р. — Компанія LG Electronics (LG) звернула особливу увагу на бренд LG ThinQ, презентувавши інноваційні рішення на найбільшій галу-зевій виставці IFA 2018 у Берліні. LG представила революційні продукти LG ThinQ, що покликані кардинально змінити на краще і трансформувати життя користувачів у всьому світі.

Понад третини простору масштабної виставки IFA було сфокусовано на ШІ-рішеннях. Продукти бренда LG ThinQ демонструвалися в трьох різних виставко-вих зонах: ThinQ Travel (Подорожі), ThinQ Gourmet (Кухня) і ThinQ Style (Стиль). Кожна зона була розроблена з урахуванням різних переваг та способу життя су-часних споживачів, поєднуючи продукти на базі AI в природному та футуристич-ному середовищі для будинку. У спеціальних зонах LG демонструвалися переваги продуктів LG ThinQ для кожного аспекту життя, а саме в таких сферах, як стиль, кухня, комфорт у будинку, мобільність і розваги.

У зоні ThinQ Travel демонструвалася зручність пошуку ідеального місця для від-починку за допомогою телевізора LG AI, а також простота бронювання квитків і житла за допомогою смартфона LG G7ThinQ. Незабаром телевізори LG AI на базі webOS будуть підтримувати Google Assistant на 7 нових ринках: в Австралії, Ка-наді, Франції, Німеччині, Південній Кореї, Іспанії та Великобританії. Платформа успішно запущена в США і представлена на 5 мовах, що є глобальною стратегією LG з розширення можливостей голосового керування пристроями. Завдяки вбудованому віртуальному помічнику Google Assistant, телевізори LG AI відкривають перед користувачами нові можливості керування щоденними завданнями, пошуку відповідей на важливі питання і контролю сумісних «розумних» пристроїв для будинку. Відвідувачі виставки IFA мали змогу відвідати вітальню IoT, що розроблена спільно з італійською компанією елітних меблів Natuzzi. Це захоплюючий житловий простір, що було представлено на Тижні дизайну в Мілані. У зоні демонструвалася аудіосистема X-BOOM AI ThinQ та її можливості для зміни налаштувань підключених девайсів та освітлення.

Інтелектуальний холодильник InstaViewThinQ зайняв центральне місце в кулінарній зоні ThinQ Gourmet. Тут відвідувачі виставки мали змогу ознайомитися з розширеними можливостями холодильника – рекомендація рецептів і налаштування параметрів для приготування страв в підключеної духовці та за допомогою інших пристроїв для кухні.

У зоні ThinQ Style була представлена низка продуктів LG з підтримкою функції голосового керування, зокрема нова система догляду за одягом LG Styler ThinQ. Остання модель LG Styler ThinQ оснащена унікальними функціями, що підвищу-ють ступінь зручності використання пристрою та відмінно очищують одяг. Завдя-ки цим функціям одяг завжди виглядає стильно та охайно, а голосові команди спрощують керування пристроєм.

Багато новаторських продуктів LG, представлених у цих трьох зонах, нещодавно були визнані Європейською асоціацією журналів з аудіо- та відеотехніки (EISA) за передові технології, дизайн та інновації.

Окрім виставкових зон LG ThinQ, компанія представила технологічну зону з клю-човими інноваційними рішеннями LG ThinQ, серед яких телевізори LG OLED і LG SUPER UHD, а також холодильник LG Centum SystemТМ. У зоні демонструва-вся 88-дюймовий 8K OLED-телевізор з роздільною здатністю екрана 7,680 x 4,320 пікселів. Він відтворює глибокий чорний та насичені реалістичні кольори з будь-якого кута огляду. Ще одна ключова технологія, яка була вперше продемонстро-вана в зоні, – 173-дюймовий Micro LED-дисплей, що складається з блоків мікрос-копічних світлодіодів, формуючих окремі пікселі. Екран був розміщений в захоп-люючих умовах домашнього кінотеатру, що підкреслює можливості налаштуван-ня розмірів екрана відповідно до потреб користувачів.

Також на IFA була представлена лінійка робототехніки LG CLOi – від обслугову-ючих роботів до портативного smart-робота. Ця колекція просунутих роботів грає важливу роль у розвитку концепції LG AI із застосування «розумних» технологій як всередині, так і поза будинком. Робот-екзоскелет LG CLOi SuitBot був вперше представлений в цій зоні. Ідеальні умови його використання – на виробництві та в будівельній галузі. LG CLOi SuitBot допоможе покращити якість життя, розши-рюючи можливості переміщень його власника.

Окрім того, відвідувачів стенду LG вітав неймовірний OLED-каньйон, що забез-печував занурення в візуальний ряд приголомшливих пам’яток з усього світу. На 258 випуклих та увігнутих безрамкових LG OLED-панелях відтворювалися 5 прекрасних ландшафтів – Колумбійське льодовикове поле, водоспади Іґуасу, каньйон Антилопи, Національний парк Редвуд і Халеакала.

На виставці IFA були представлені нові продукти лінійки LG SIGNATURE, зок-рема винна шафа LG SIGNATURE, холодильник з нижньою морозильною каме-рою та сушильна машина. Продукти демонструють потенціал преміальної побу-тової техніки на глобальному ринку. Щоб підкреслити естетичність і передові технології винної шафи LG SIGNATURE, компанія запросила провести дегустації відомого винного критика Джеймса Саклінга. Завдяки елегантному дизайну продуктів, LG розширює співпрацю з лондонською дизайн-студією Jason Bruges Studio для створення преміальної галереї LG SIGNATURE за назвою One Fine Day («Один прекрасний день»).

З огляду на тенденції європейського ринку вбудованих побутових пристроїв, LG вперше представила на IFA 2018 новий преміум-бренд вбудованої кухонної техніки – SIGNATURE KITCHEN SUITE. Окрема виставкова зона з демонстрацією лінійки SIGNATURE KITCHEN SUITE розташовувалася в літньому саду комплексу Messe Berlin. Лінійка розроблена разом з європейськими компаніями з виробництва преміальних кухонь Valcucine та Arclinea. У продуктах лінійки SIGNATURE KITCHEN SUITE поєднанні найкращі традиції компаній, інноваційність виконання та висока майстерність.

Джо Сеонг-джин, президент LG Electronics, і д-р І.П. Парк, технічний директор компанії, виступили з доповіддю на відкритті виставки IFA 2018. Їхня спільна доповідь, виклад стратегії розвитку нової ери штучного інтелекту, перший випа-док, коли керівники LG взяли на себе таку важливу роль відкриття виставки IFA. Виступ Think Wise, Be Free: Living Freer with AI («Мислити мудро, бути вільним: жити вільно зі штучним інтелектом») відбувся 31 серпня 2018 року в Залі 26b комплексу Messe Berlin. Джо Сеонг-джин, CEO компанії LG, представив страте-гію LG AI, що дозволить покращити життя користувачів завдяки унікальній філо-софії відкритої платформи, відкритого партнерства та відкритої взаємодії. Д-р І.П. Парк продемонстрував, як ШІ-технології застосовані в продуктах щоденного використання, а також розповів про переваги відкритої стратегії LG AI для користувачів, що забезпечує більше можливостей керування та зручність використання техніки.

На стенді LG в Залі 18 комплексу Messe Berlin були представлені лінійки передо-вих продуктів компанії, що забезпечують Інновації для кращого життя.

# # #


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі