Результати Київстар: запуск 4G, успіх безлімітних тарифів, ріст удвічі споживання дата-трафіку

Результати Київстар: запуск 4G, успіх безлімітних тарифів, ріст удвічі споживання дата-трафіку
У 2018 році усі складові бізнесу Київстар – від мобільного зв’язку до «Домашнього Інтернету» - стабільно зростали.

Розвиток 4G, популярність безлімітних тарифних планів, висока якість зв’язку сприяли збільшенню кількості користувачів мобільного інтернету та зростанню споживання дата-трафіку. Як результат, компанія продовжує утримувати лідерство на телеком ринку та демонструє високі фінансові й операційні результати.

Олександр Комаров, президент Киевстар: «За рекордно короткий час у 2018 році Київстар збудував мережу 4G на території з населенням 21,5 млн. Щоб розвивати в Україні технологію LTE ми придбали на конкурсі найбільше радіочастот у діапазоні 1800 МГц і встановили найбільшу кількість 4G базових станцій. Наші абоненти користуються самими сучасними технологіями зв’язку».

У 4 кв 2018 кількість користувачів мобільного інтернету в порівнянні з 4 кв 2017 збільшилась на 18,2% до 14.8 млн. Використання дата-трафіку зросло на 152,4%, до 2753 Мб на абонента. У результаті доходи мобільного інтернету зросли на 84,5%. Це вплинуло на доходи послуг мобільного зв’язку, які в 4 кв 2018 збільшились на 17,2%, до 4,7 млрд грн. Ріст у 2,5 рази споживання дата-трафіку та збільшення кількості користувачів мобільного інтернету вплинули на ріст ARPU. В 4 кв 2018 цей показник зріс на 18,2% до 58 грн.

Останні кілька років на ринку мобільного зв’язку в абонентів знижується потреба використовувати кілька SIM карт одночасно, що обумовлене розвитком «пакетних» цінових пропозицій. У результаті цієї тенденції, в 4 кв 2018 кількість SIM-карт у мережі Київстар зменшилась на 0,5% порівняно з 4 кв 2017. Послугами мобільного зв’язку в 4 кв.2018 користувалось 26,4 млн активних абонентів.

Доходи від послуг фіксованого зв’язку в 4 кв 2018 збільшились на 9,1%, у порівнянні з 4 кв 2017, до 311 млн грн. В основному, завдяки росту на 11% кількості абонентів послуги широкосмугової передачі даних («Домашній Інтернет»). Так, кількість абонентів цієї послуги в 4 кв.2018 досягло 912 тисяч. Драйвером росту в цьому сегменті залишається унікальна пропозиція «Київстар.Усе разом», за якою клієнти можуть користуватись послугами мобільного зв’язку, фіксованого інтернету та цифрового телебачення за єдиним рахунком, та отримувати суттєві знижки на абонплату. Показник ARPU клієнтів «Домашнього Інтернету» збільшився на 1,1%, у порівнянні з 4 кв.2017, до 71 грн.

Загальний дохід компанії у 4 кв 2018 збільшився на 16,6%, порівняно до 4 кв 2017, до 5 млрд грн.
Капітальні інвестиції у телеком мережу в 4 кв 2018 досягли 749 млн грн, на 40,4% більше, ніж у 4 кв 2017. Кошти, в основному, спрямовувались на розвиток нових технологій та удосконалення якості послуг. Так, за результатами тестів, проведених експертами Ookla, швидкість мобільного інтернету в мережі Київстар, в середьньому вище за інші мобільні мережі України.

У 2018 році Київстар знову підтвердив статус платника податків №1 на телеком ринку. Так, за рік перераховано до державної скарбниці податків та інших платежів на загальну суму 10,5 млрд грн. У тому числі понад 4 млрд грн за ліцензії на частоти для розвитку в Україні нових технологій зв’язку.
___________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі