SES надає доступ до більш ніж 8300 телевізійних каналів для 367 мільйонів домогосподарств у всьому світі

SES надає доступ до більш ніж 8300 телевізійних каналів для 367 мільйонів домогосподарств у всьому світі
Лідер у сфері рішень для контенту та забезпечення зв’язку розширив технічне охоплення в Африці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці та Європі на 12 мільйонів телевізійних домогосподарств в 2019 році

Компанія SES сьогодні оголосила про те, що кількість телевізійних домогосподарств, які використовують пряме або опосередковане підключення через супутник, збільшилася на 12 мільйонів – до 367 мільйонів в 2019 році. Результати щорічного дослідження ринку Satellite Monitor, проведеного компанією, знову підтверджують позицію SES, як провідного світового дистриб'ютора відео через супутник. Дослідження показує важливу роль, яку супутникове підключення продовжує грати в забезпеченні охоплення якомога ширшої аудиторії у всьому світі.

Значна частина такого зростання, а саме − 12 мільйонів телевізійних домогосподарств, пов'язана з провідною платформою прийому телевізійних програм: супутниковою та кабельною. Вони зросли на 9 мільйонів підключень в 2019 році до 153 мільйонів і 149 мільйонів домогосподарств відповідно. Показники Інтернет-телебачення (IPTV) та ефірного телебачення зросли разом на 3 мільйони абонентів: до 43 мільйонів і 21 мільйонів домогосподарств.

Також дослідження Satellite Monitor показало розширення технічного покриття SES на цілому ряді континентів, включаючи Європу, Африку, Азіатсько-Тихоокеанський регіон таЛатинську Америку. Найбільш потужним ринком для SES продовжує залишатися Європа, з 168 мільйонами домогосподарств, що обслуговуються флотом SES. Кількість абонентів в Європі збільшилася на 1 мільйон з 2018 року, за нею − Північна Америка з показником ринку в 69 мільйонів.

У країнах Латинської Америки SES охопила аудиторію в 42 мільйони домогосподарств, що є значним збільшенням в порівнянні з 34 мільйонами домогосподарств в 2018 році. Такий ріст пов'язаний із запуском нового супутника – SES 14, який допоміг прискорити зростання кабельного мовлення та IPTV в регіоні. У цьому році також відзначені перші результати для SES на ринках Індонезії та Філіппін. В цілому, SES обслуговує 39 мільйонів домогосподарств в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, що користуються прямим підключенням (DTH). Дослідження також показало, що SES забезпечує цифровим телебаченням 13 мільйонів домогосподарств на Близькому Сході та 35 мільйонів в Африці. Загалом, компанія забезпечила загальне зростання майже на 5 мільйонів домогосподарств в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці.

Дослідження телевізійного ринку SES проливає світло на кілька ключових тенденцій, що лежать в основі актуальності супутникового мовлення, включаючи перехід від аналогового до цифрового телебачення та зростання HD-мовлення. Кінцеві споживачі в Гані та Нігерії роблять вибір на користь саме супутникового телебачення через більш вигідні переваги та безкоштовні пропозиції замість того, щоб купувати нове обладнання для переходу на цифрове ефірне телебачення. Дослідження Satellite Monitor також показало, що в Європі спостерігається зростання HD-мовлення з 167 мільйонами домогосподарств, що на 5 мільйонів більше, ніж в 2018 році. Супутник залишається кращою платформою з доставки відео, коли мова йде про передачу HD-контенту, підкреслюючи ключове значення саме супутникового мовлення в якості надійної та економічно обґрунтованої системи доставки відео-контенту до широкої аудиторії.

«Телекомпаніям та операторам телевізійних платформ необхідні надійні й актуальні дані, перш ніж вони приймуть рішення про вихід на нові ринки. Уже понад 25 років SES є єдиним у світі постачальником супутникових рішень, який регулярно та всебічно контролює галузь в конкретних країнах і виявляє ключові тенденції для наших клієнтів, щоб допомогти їм досягти успіху в своєму бізнесі та розширити сферу їх діяльності», – зазначив Фердинанд Кайзер, генеральний директор SES Video. «Результати нашого щорічного дослідження ринку Satellite Monitor показують, що супутник продовжує залишатися найбільш оптимальною платформою для забезпечення високої якості зображення, і що, незважаючи на зміни у споживчих звичках, люди все ще покладаються на аналогове телебачення та доповнюють його контентом OTT».

Щорічне дослідження SES Satellite Monitor, вперше представлене в 1994 році, демонструє технічне охоплення SES, а також надає цінну інформацію про ринок відео-контенту та тенденції в усьому світі. Дослідження розглядається як важливий інструмент для клієнтів SES, провідних мовленнєвих компаній та власників контенту.
_____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі