Стратегії IoT: що робити мобільним операторам?

Стратегії IoT: що робити мобільним операторам?
Нове дослідження Ericsson (NASDAQ: ERIC) «Стратегії Інтернету речей» (Exploring IoT Strategies) дає унікальні інсайти від 20 провідних світових мобільних операторів щодо їх позиціонування та ролі на ринку Інтернету речей (IoT).

Усе опитані мобільні оператори погоджуються, що створення додаткових джерел доходу є основною причиною для їх виходу на ринок IoT. У той же час провайдери телеком-послуг йдуть різними шляхами для досягнення цієї мети, а 70 відсотків опитаних компаній все ще не мають чіткої стратегії у цьому напрямку.
Дослідження Ericsson визначило чотири можливих ролі мобільних операторів на ринку Інтернету Речей:

1. Провайдер мережі для передачі IoT даних
2. Провайдер послуг з підключення та підтримки IoT-пристроїв
3. Провайдер платформи для запуску партнерських IoT-послуг
4. Провайдер комплексних IoT-послуг

Більшість операторів бачить перші дві ролі в якості основних можливостей для зростання вже сьогодні. Йдеться про запуск нових технологій, призначених спеціально для передачі IoT-даних (Cat - M 1 і NB - IoT). Основна їхня відмінність від існуючих мобільних мереж полягає в розширенні зони покриття, досягненні тривалої автономної роботи батареї і низької вартості пристроїв, що підтримують ці стандарти. Обидва ці стандарти можливо розгорнути на базі існуючих мереж LTE (4G).

Незважаючи на першочерговий фокус операторів на надання послуг зв'язку для передачі даних пристроїв Інтернету речей, 80% опитаних мобільних операторів у майбутньому планують розробляти власні комплексні IoT-пропозиції. В першу чергу глобальні мобільні оператори планують фокусуватися на розробці IoT-сервісів для корпоративних клієнтів. Підключена логістика, автомобілі, розумні міста, промислова автоматизація - це найбільш часто згадувані пріоритети учасників дослідження.

Піонерам галузі вже вдалося реалізувати кілька проектів у цьому напрямку. Наприклад, один з європейських операторів у партнерстві з виробником теплових насосів розробив комплексне IoT-рішення для дистанційної діагностики обладнання, що включає в себе, крім послуг зв'язку, сенсори і хмарну платформу для обробки даних. Інший оператор пропонує абонентам рішення, що перетворює будь-який автомобіль старший 2001 року на «розумний» за допомогою бортового пристрою, додатку на смартфоні та хмарної платформи для управління даними.
Джефф Траверс, керівник напрямку IoT, Ericsson, коментує: «Дослідження підтверджує важливість технології Інтернету речей, як для існуючого, так і для майбутнього бізнесу мобільних операторів, незалежно від їх географії. Вивчаючи IoT як новий тип бізнесу, оператори інвестують у нові технології та розробляють нові бізнес-моделі, засновані на партнерстві та непрямих каналах. Вони також створюють нові способи використання IoT-послуг на основі підписок та онлайн-сервісів».


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі