У Харкові відбувся фестиваль креативних індустрій Create Kharkiv Business Education 2021

У Харкові відбувся фестиваль креативних індустрій Create Kharkiv Business Education 2021
9-10 квітня у Харкові відбувся весняний фестиваль креативних індустрій Create Kharkiv Business Education 2021 та конференція Instaboom 4.0, організовані Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Харківської міської ради сумісно з Асоціацією блогерів України.

Відкрив захід Костянтин Лобойченко, заступник міського голови з питань сім'ї, молоді та спорту, зазначивши, що саме в ці складні часи креатив може врятувати цей світ.

“Харків усвідомлює свою спроможність, як потужної креативної артерії України, і саме розмаїття креативних секторів, які представлені на фестивалі, підтверджують, що Харків є справжнім креативним містом України і я особисто заохочую харківську міську владу і громаду в цілому до того, щоб претендувати Харкову на статус Креативного міста ЮНЕСКО” - зазначила Лариса Петасюк, заступниця Міністра культури та інформаційної політики України.

В перший день, 9 квітня Create Kharkiv Business Education, поєднання креативу, музики, театру, IT і мистецтва вразили та надихнули всіх гостей заходу, а особливо представників креативних індустрій Харкова.

Сергій Корсунський, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Японії зазначив, що креативні проекти Харкова значно допомагають залученню студентів, туристів та бізнесу з Японії до України.

Вікторія Грецька-Миргородська, заступник директора Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, анонсувала, що в вересні цього року планується не тільки провести осінній фестиваль, а й конкурс молодих креативних талантів та наголосила на тому, що саме харків'яни мають приймати активну участь цьому.
У ході фестивалю спікери, експерти, відомі харків'яни поділилися своїм досвідом, щодо самореалізації і можливостей розвитку бізнесу в період пандемії, створення нової ідентичності української молоді, креативної трансформації і пристосування до змін в різних сферах мистецтва, зміцнення команди і навіть про креативне використання будматеріалів.

«Інтеграція в різні типи івентів, колаборації, гнучкість і нові форми - це те, що зараз може допомогти креативній індустрії. Без власного, нового, яскравого, якісного контенту вижити буде неможливо» - відмітили Максим Максименко - автор ідеї, продюсер і концертний директор, Юрій Рибалка - со-продюсер, сценарист і режисер, Олексій Хорольський - саунд-продюсер, керівник оркестру "Prime Orchestra".

Гостей заходу вразили виступи співачки Garna, струнного квартету Kann, дуету Lastara, хореографія Максима Юдашкіна та циркової студії від Лавки Шалостей “Карусель”.

10 квітня, у другий день весняного фестивалю креативних індустрій, проходила освітня конференція InstaBoom 4.0. Digital-спеціалісти з Києва та Харкова поділилися зі слухачами найактуальнішою інформацією про можливості для розвитку особистого бренду, стартапів та власного бізнесу в соціальних мережах: Instagram, TikTok, YouTube і Clubhouse. А також, про створення інформаційних продуктів, їх монетизацію і біохакінг мозку.

«Соціальні мережі - це та сфера де представники креативних індустрій можуть реалізувати себе та монетизувати свій талант в режимі онлайн. Саме цей фестиваль дає практичні знання і натхнення для того, щоб в найближчий час налагодити свою роботу в соціальних мережах і транслювати свою творчість», - зазначили Марина Єнько и Марія Пчелка, члени правління “Ассоціації Блогерів України”, організатори конференцій „InstaBoom“.

Олександр Шкуропат - інфопродюсер, експерт з контент-сценаріїв для монетизації інфопродуктів, розкрив можливості для монетизації знань через інфопродукти в режимі онлайн, що є дуже актуальним для представників креативних індустрій в період пандемії.

Фестиваль було проведено в Promodo Hub і, як відзначив один зі спікерів фестивалю, художник, гід і оповідач Максим Розенфельд, ця локація представляє собою центр сучасного мистецтва Харкова і демонструє, що навіть у період пандемії, об'єднуючи бізнес та креатив, в нашому місті створюються успішні проекти.

Фінал дводенного заходу пройшов не менш яскраво, під супровід DJ-сету відбувся fashion показ одягу харківських дизайнерів: шоу-рум TessDress, Art fashion house V.BERNISS, дім модного одягу SK House, виробник жіночого одягу Olulu Brand, жіночий бренд Onwear, верхній одяг Lansi за участю професійних моделей і блогерів.

Фестиваль організований Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Харківської міської ради під патронатом секретаря Харківської міської ради Ігоря Терехова.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі