ВІД СКРОМНОГО ОДНОДВЕРНОГО ХОЛОДИЛЬНИКА ДО ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО ЕЛЕКТРОПРИЛАДУ: ХОЛОДИЛЬНИКИ LG ПРОДОВЖУЮТЬ ЗАХОПЛЮВАТИ І ДИВУВАТИ РОДИНИ В

ВІД СКРОМНОГО ОДНОДВЕРНОГО ХОЛОДИЛЬНИКА ДО ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО ЕЛЕКТРОПРИЛАДУ: ХОЛОДИЛЬНИКИ LG ПРОДОВЖУЮТЬ ЗАХОПЛЮВАТИ І ДИВУВАТИ РОДИНИ В
Багато років LG залишається лідером у світі інноваційних розробок, що формує тенденції швидкоплинного міжнародного ринку

СЕУЛ, 30 серпня 2017 р. — Скоріше за все, мало кому спаде на думку назвати скромний холодильник технікою, що змінила життя багатьох родин. Проте у результаті постійного удосконалення протягом останніх 60 років цей електроприлад перетворився зі скромного однодверного холодильника у високофункціональний, ергономічний і нешкідливий для довкілля девайс. Завдяки останнім досягненням у світі техніки сучасні холодильники встановлюють ще вищі стандарти якості. Щоб відповідати очікуванням сучасних споживачів, виробники техніки, як ніколи раніше, намагаються підвищити зручність користування холодильником для максимального комфорту покупців.

Електроприлади удосконалюються згідно з споживацьким попитом у міру їхньої появи. Лідери серед інноваційних виробників – це ті, які здатні прогнозувати запити споживачів і задовольняти вимоги користувачів раніше, ніж вони виникнуть. LG давно зарекомендувала себе як компанія, що не боїться розширювати межі інновацій і експериментувати. Прагнення компанії LG наполегливо працювати над підвищенням зручності споживачів призвело до появи низки продуктів, що здатні здійснити технологічний прорив, у тому числі холодильник SbS з мінібаром Home Bar, а також SbS зі вбудованою передньою панеллю InstaView, лінійним інверторним компресором для підвищення загальної енергоефективності (клас енергоспоживання А++) і продуктивності.

У 1998 році LG представила домашній бар Home Bar, який став кульмінацією зусиль компанії зі створення одночасно зручного та ефективного пристрою для зберігання продуктів. Це унікальний секційний простір, який можна використовувати як домашній бар, поличку в холодильному відділені SbS. Замість того, щоб відкривати холодильник заради однієї пляшки, яку потім ще потрібно кудись поставити, відтепер достатньо відкрити спеціальний відділ з вбудованою поличкою і відразу ж налити собі бажаний напій. Якщо ж напої і закуски потрібно приберегти на пізніше, вони легко розміщуються у відсіку для швидкого і легкого доступу.

Після успіху Home Bar LG шукає інші шляхи підвищення зручності користування продукцією, щоб дивувати і радувати своїх споживачів. Дослідження показали, що покупці техніки LG відкривають свої холодильники в середньому 79 раз на день 1. Незважаючи на це, 4 з 10 споживачів не запам’ятовують, що знаходиться всередині, через це необхідно регулярно викидати їжу, що зіпсувалася 2. Це надихнуло LG створити інноваційний холодильник Door-in-Door™ в 2010 році. Перший у своєму роді Door-in-Door™ спростив розміщення найзатребуваніших продуктів, які відтепер легко діставати, не відкриваючи дверцята повністю і зберігаючи таким чином дорогоцінне холодне повітря. Чим рідше відкриваються головні дверцята, тим довше їжа залишається свіжою. Продовжуючи удосконалюватися, у 2014 році LG представила перший у світі подвійний холодильник Dual Door-in-Door™, що дарує зручність користування і подвійну кількість варіантів розміщення продуктів у холодильному просторі.

Поставивши ефективність на перше місце, LG продовжила дослідження звичок споживачів. У результаті цих досліджень виявилося, що кожний рік даремно витрачається від 50 до 120 кВт електроенергії через витік холодного повітря під час відкривання дверцят холодильника3. Тому у 2016 році LG створила InstaView Door-in-Door™, який дозволяє бичити вміст холодильника, не відкриваючи його. Достатньо двічі постукати по прозорим дверцятам, щоб усередині увімкнулася підсвітка і стало видно усі продукти. Реакція громадськості на новинку стала для керівництва LG несподіванкою – щоразу, коли споживачі бачили холодильник у магазині чи демонстраційній залі, вони не могли встояти перед спокусою постукати по дверцятам. LG InstaView Door-in-Door™ став предметом обговорень, тому що він фактично змінив підхід до користування холодильником: щоб побачити вміст, з’явилася можливість постукати і подивитися, що всередині, не відкриваючи дверцята.

Home Bar, Door-in-Door™ і InstaView Door-in-Door™ від LG створили нову культуру кухні. Внаслідок цього виникає питання: якою буде наступна інновація LG? Незважаючи на те, що компанія довгий час є піонером і впливовим гравцем у світовій індустрії холодильників, LG ніколи не зупинялася на досягнутому. Компанія залишається вірною постійному вдосконаленню побутової техніки, що перевершує очікування покупців і радує родини в усьому світі. Постійно піклуючись про потреби користувачів, LG продовжує дивувати своїми унікальними інноваційними продуктами і технологіями для використання на кухні.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі