Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Услуги » 2018 » Ноябрь » 14 » WEBHELP ОТРИМАВ НАГОРОДУ ВІД FROST & SULLIVAN ЗА СТРАТЕГІЇ ПО РОЗШИРЕННЮ НА РИНКУ АУТСОРСУ ПОСЛУГ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ

Размещение новостей компаний

WEBHELP ОТРИМАВ НАГОРОДУ ВІД FROST & SULLIVAN ЗА СТРАТЕГІЇ ПО РОЗШИРЕННЮ НА РИНКУ АУТСОРСУ ПОСЛУГ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ

Распечатать: WEBHELP ОТРИМАВ НАГОРОДУ ВІД FROST & SULLIVAN ЗА СТРАТЕГІЇ ПО РОЗШИРЕННЮ НА РИНКУ АУТСОРСУ ПОСЛУГ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ | Комментировать: WEBHELP ОТРИМАВ НАГОРОДУ ВІД FROST & SULLIVAN ЗА СТРАТЕГІЇ ПО РОЗШИРЕННЮ НА РИНКУ АУТСОРСУ ПОСЛУГ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ
Фокусування Webhelp на життєво важливих рішеннях клієнтського досвіду (CX) допомогло зрости на висококонкурентних ринках по всій Європі

Париж, Франція — 14 листопада 2018 р. — Визнаючи успішну стратегію зростання Webhelp по всій Європі, Frost & Sullivan відзначив компанію нагородою European Market Leadership 2018 в категорії аутсорс-послуг контакт-центру. Протягом кількох років Webhelp розширював свою експертизу, щоб запропонувати послуги клієнтам у сфері охорони здоров'я, туризму та B2B. Крім того, компанія вийшла на нові ринки, додавши до географії своєї роботи Східну та Південну Європу. На даний момент Webhelp має мультимовні хаби в Празі, Афінах, Ліссабоні, Барселоні, Енсхеде, Куала Лумпурі та Берліні. Загалом же компанія налічує майже 50000 співробітників у 35 країнах по всьому світі, а її сумарні доходи складають близько 1,5 млрд дол. США.

У якості бізнес-партнеру Webhelp допомагає клієнтам забезпечувати найкращий клієнтський досвід (СХ) завдяки використанню передових аналітичних рішень, омніканальних технологій, а також, передусім, стратегій залучення людей. Стратегічна співпраця з клієнтами допомагає покращенню їхнього СХ через складання єдиного комплексного погляду на споживача. Компанія регулярно перевіряє свої ініціативи на комерційну життєздатність та вплив, який вони мають на загальний показник СХ, застосовуючи різні аналітичні методики, зокрема складання карт воронки продажів, управління попитом, сегментація споживацької аудиторії та вимірювання рівня задоволеності співробітників.

«Засновники Webhelp давно прийняли підприємницьку філософію, — зазначив аналітик діджитал-досвіду Frost & Sullivan Стівен Лойнд. — Це компанія, що продовжує підкреслювати філософію стартапів, що пишається бути agile та дуже легкою для співпраці. В процесі роботи Webhelp довів свою репутацію провайдера послуг клієнтського досвіду, надійного партнера, який допомагає бізнесам виходити на нові рівні СХ завдяки використанню мультиканальних рішень».

У висококонкурентному середовищі варто відзначити особливий фокус Webhelp на відстеженні поведінки споживачів.

У багатьох клієнтських програмах компанія відстежувала як Customer Effort Score (CES), так і Net Promoter Score (NPS). З точки зору Frost & Sullivan, саме цей підхід робить клієнтський досвід співпраці з Webhelp дійсно показовим.

У той же час, ясно, що компанія розуміє значення аналізу воронки продажів для надання ефективних мультиканальних рішень з клієнтського менеджменту.

«Навіть у міру того, як Webhelp розширює свій основний бізнес, компанія тримає руку на пульсі змін, які відбуваються через вплив технології на процес взаємодії споживачів із брендами, — додав Лойнд. — Підкреслюючи своє прагнення до послуг СХ наступного покоління, компанія стала партнером Recast.AI для розробки персоналізованих чат-ботів та розвитку можливостей штучного інтелекту (ШІ). Значення бренда Webhelp походить від того, як компанія майстерно оцінила ринок BPO, що швидко змінюється, і зберегла фокус на ключових послугах СХ в момент експоненційних змін».

Нарешті, для Webhelp дотримання сьогоднішніх прискорених темпів техноспоживання означає забезпечення безперервності бізнесу та цілісності даних. Компанія досягає цього завдяки ІТ-інфраструктурі та екосистемі технології, яка орієнтована на узгодженість бізнесу у всіх операціях.

Кожного року Frost & Sullivan відзначає компанії, що демонструють успішне зростання та цінність для клієнтів. Перетворення лояльних клієнтів на адвокатів бренду дозволяє компаніям зростати та займати лідерські позиції на ринку. Ця нагорода — знак визнання того, що компанія успішно збільшила долю на ринку протягом певного періоду; знак визнання досягнень та вірності відносинам з клієнтами.

Нагороди Best Practices від Frost & Sullivan відзначають компанії у широкому колі регіональних та глобальних ринків за визначні досягнення та ефективність у таких категоріях як лідерство, технологічні інновації, клієнтських обслуговування і стратегічний розвиток продуктів. Галузеві аналітики порівнюють учасників ринку та вимірюють продуктивність через глибинні інтерв'ю, аналіз та великі вторинні дослідження для визначення найкращих практик у галузі.

Про Frost & Sullivan

Компанія Frost & Sullivan співпрацює з клієнтами для просування візіонерських інновацій, спрямованих на вирішення глобальних проблем та відповідних можливостей для зростання, які є вирішальними в долях сьогоднішніх учасників ринку. Протягом більше 50 років ми розробляємо стратегії зростання для 1000 глобальних компаній, установ державного сектору, зростаючого бізнесу та інвестиційних закладів.

Про Webhelp

Компанія Webhelp є постачальником послуг BPO, що спеціалізується в області обслуговування клієнтів і управління платежами, а також надає торговельні та маркетингові послуги за допомогою голосових, соціальних і цифрових каналів.

Більше 40 000 співробітників великої команди компанії працюють в більш ніж 110 локаціях 33 країн світу, і наша увага в основному спрямована на поліпшення інженерно-технічних рішень та введення справжніх і довгострокових рішень в моделі роботи наших клієнтів, що дозволяє створити для них фінансові переваги. Серед наших партнерів — найпрогресивніші бренди, в тому числі Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors і Valentino.

Управління роботою здійснюється з головного офісу в Парижі, доходи компанії за останні чотири роки збільшилися більш ніж на 250% — цей приріст був забезпечений за рахунок вкладень в співробітників і середу, в якій вони працюють, за рахунок розвитку аналітичних і операційних можливостей. Компанія пропонує трансформаційні послуги аутсорсингу, спрямовані на вирішення проблем багатоканального світу.

З березня 2016 року власниками Webhelp є керівники компанії, а також KKR — провідне світове інвестиційне товариство.
Більше інформації — на www.webhelp.com

__________________

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 96 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz