Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Услуги » 2018 » Февраль » 16 » За рік Ін Тайм "виріс" на 100 відділень і збільшив кількість доставок до дверей на 40%

Размещение новостей компаний

За рік Ін Тайм "виріс" на 100 відділень і збільшив кількість доставок до дверей на 40%

Распечатать: За рік Ін Тайм "виріс" на 100 відділень і збільшив кількість доставок до дверей на 40% | Комментировать: За рік Ін Тайм "виріс" на 100 відділень і збільшив кількість доставок до дверей на 40%
У 2017 році логістична компанія Ін Тайм продемонструвала ринку позитивну динаміку в усіх напрямках: відкрито понад 100 відділень, впроваджена нова система білінгу, новий функціональний сайт, мобільні додатки для платформ iOS і Android.

Загальний обсяг відправлень компанії у порівнянні з 2016 роком зріс на 26%, в той час як доставка до дверей та у відділення зросла на 39,6% і 22,4% відповідно. Поряд із цим, кількість доставлених посилок в сегменті e-commerce зросла на 118%. В даному сегменті Ін Тайм представлений сервісом ZRUCHNA – адресна доставка для інтернет-магазинів в зручні для клієнта двогодинні інтервали.

У 2017 році компанія також почала роботу над прискоренням доставки вантажів. У рамках цього завдання реалізований проект із розвитку логістичної інфраструктури – відкрито новий транзитний склад в Дніпрі з пропускною спроможністю 200 тонн на добу.

Крім цього, компанія відкрила новий склад у рамках сервісу фулфілмент. Даний комплекс складських послуг призначений, в першу чергу, для операторів інтернет-торгівлі. До переваг фулфілмента від Ін Тайм належать: повна обробка замовлень від розміщення до доставки товару клієнту в руки; висока точність виконання замовлень, відсоток помилок не перевищує 0,01%; API інтеграція з усіма службами доставки; отримання звітності в особистому кабінеті. При цьому швидкість обробки замовлень становить від 2 до 12 годин із моменту отримання заявки.

В рамках поліпшення клієнтського сервісу в минулому році відбувся запуск нового функціонального сайту та мобільних додатків для платформ iOS і Android. «Для клієнта це означає, що тепер він може у своєму смартфоні або ноутбуці відстежувати статуси доставок, проводити самостійно розрахунки вартості відправлень за допомогою онлайн калькулятора, викликати кур'єра, користуватися повним каталогом пошуку відділень, в тому числі, знаходити найближче до нього відділення на мапі. Крім цього, завдяки реалізації нової системи білінгу ми суттєво збільшили швидкість обробки даних і розрахунків для наших клієнтів», – підкреслив генеральний директор Ін Тайм Сергій Грачов.

За його словами, в 2018 році компанія продовжить реалізовувати план щодо перебудови й модернізації IT-інфраструктури, відкривати нові хаби та сортувальні центри, пропонувати нові унікальні сервіси, а також активно розвивати мережу відділень. «Ключові цілі: оперативна й якісна доставка, поліпшення роботи існуючих сервісів і запуск нових», – резюмував генеральний директор компанії Ін Тайм.

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 233 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz