Агенти змін у сільській освіті: чого досягли 24 опорні школи, які рік працювали по-новому

Агенти змін у сільській освіті: чого досягли 24 опорні школи, які рік працювали по-новому
24 опорні школи з усіх областей України презентували проміжні результати роботи за новими стратегіями розвитку, які розробили та почали реалізовувати у 2016-2017 навчальному році. За перший рік роботи школи запровадили змішане навчання, почали залучати додаткове фінансування на проектній основі, активніше включили учнів та батьків в управління школою та планування уроків. Такими стали результати їхньої участі у проекті «Пілот 24», реалізованому Western NIS Enterprise Fund та Центром інноваційної освіти «Про.Світ».

Більшість директорів відзначають, що на початку участі у проекті їхні школи мали звичні для багатьох навчальних закладів матеріальні проблеми: потреба в утепленні та ремонті, відсутність комп’ютерів та інтернету тощо. Та пройшовши навчання з проектного менеджменту, вони змогли вирішувати їх, залучаючи додаткове фінансування.

Стратегії, які розробили і втілюють школи, передбачають трансформації у різних аспектах їхньої діяльності: застосування сучасних підходів до менеджменту у школі, перетворення педагогічного колективу на команду однодумців, і головне – перебудову навчального процесу на користь інтересів учня.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі