Як змінювався попит в різних нішах бізнесу за останні півроку - інтерактивний звіт Ringostat

Як змінювався попит в різних нішах бізнесу за останні півроку - інтерактивний звіт Ringostat
Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat виклала у вільний доступ інтерактивний звіт з даними про більш ніж 70 ніш українського бізнесу.

Звіт дозволить підприємцям і маркетологам оцінити попит, самостійно обравши потрібні параметри і категорії. Побудований він на основі даних про 179,7 млн ​​сесій, 147,5 млн унікальних відвідувань і 736,8 тис. дзвінків.

«Зараз бізнес повинен допомагати один одному, щоб пройти карантин з найменшими втратами. Тому ми спеціально розробили звіт, який допоможе підприємцям бачити реальну картину і заглибитися в дані, а не покладатися на домисли та інтуїцію», - розповів директор з маркетингу Ringostat Олександр Кисельов.

Звіт, яким поділився Ringostat, можна «покрутити» та налаштувати під свої потреби, задати потрібні параметри. Ringostat буде оновлювати його і додавати дані щотижня.

Як користуватися дашбордом

Звіт побудований на відкритому майданчику Google Data Studio та виглядає наступним чином:

Країна. Дані по Україні, Казахстану, Болгарії та деяким іншим країнам.
Категорія. Складається з 77 ніш бизнесу. Щоб знайти потрібну, користуйтесь пошуком. Ніші названі англійською мовою.
Джерела трафіку. Можна вибрати органіку, платний або реферальний трафік.
Загальна кількість відвідувачів — базується на кількості унікальних ClientID.
Кількість сесій. Скільки разів користувачі відвідували сайти.
Целевые звонки. Цільові дзвінки. Ціловими вважаються вхідні дзвінки з унікального номеру в рамках одного продажу, які тривали довше певного проміжку часу. Такий проміжок часу кожна компанія визначає індивідуально та задає в налаштуваннях Ringostat.
Пропущені дзвінки. Скільки дзвінків пропускають компанії.
Конверсії — співвідношення цільових дзвінків до відвідувачів сайту.
Графік. З лівої сторони знаходиться шкала з кількістю відвідувачів, яка позначається стовпчиками. З правого боку — шкала цільових дзвінків.

Під графіком знаходиться таблиця з даними по обраних категоріях. Усі фільтри можна застосувати і до графіку, і до таблиці.

Загальні висновки по даним

З 6 по 12 квітня бізнес отримав більше дзвінків, ніж за будь-який інший тиждень 2020 року. Починаючи з листопаду, більше дзвінків було лише у Чорну п”ятницю.

Під час карантину виросли продажі автозапчастин онлайн. Авторинки та магазини зачинені, тож покупці переходять в онлайн.

Від початку карантину росте кількість відвідувань і цільових дзвінків у сфері будівельних матеріалів. Можливо, це пов'язано з тим, що у людей з'явився час зробити вдома те, до чого раніше не доходили руки.

Схожа тенденція і у продажів меблів. На початку року було просідання, але тепер трафік та цільові дзвінки ростуть.

В онлайн-продажах промислових та спеціалізованих товарів ми бачимо ріст кількості цільових дзвінків. За останні чотири тижні їх сумарно більше, ніж за попередні періоди. В онлайн-продажах промышленных и специализированных товаров видим рост целевых звонков. За последние четыре недели их суммарно больше, чем за предыдущие периоды. Імовірно це пов'язано з тим, що подібні товари потрібні постійно — адже виробництва продовжують працювати.

У сфері юридичних послуг спостерігається різкий стрибок трафіку з початку карантину. Кількість цільових дзвінків впала, але тепер повертається на рівень початку березня. Юристи і раніше працювали онлайн — тому багатьом компаніям і їх клієнтам було нескладно адаптуватися.

Значно просіли лише ті ніші, які щільно пов'язані з офлайн: наприклад, туризм та медичні центри.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі