«Параллель» нарощує продажі у міні-маркетах

«Параллель» нарощує продажі у міні-маркетах
Основа стратегії компанії - всебічна турбота про клієнтів, надання високоякісного сервісу в усіх напрямках. Оскільки смачна їжа, запашна кава і зручний асортимент супутніх товарів у міні-маркеті - важливі чинники комфорту клієнтів у дорозі, «Параллель» активно розвиває дані сервіси.

Компанія регулярно оновлює лінійку готової їжі, працює над поліпшенням якості продуктів, модернізує обладнання. Так, у 2019 році меню АЗК було доповнено кількома видами ролів і гарячої локшини. А оновлення парку кави-машин сприяло розширенню асортименту напоїв і розкриттю смаку фірмової кави. Як результат, продажі кавових напоїв щорічно збільшуються у середньому на 10%, фаст-фуду - на 14%, а у цілому товарообіг міні-маркетів - на 19%.

«Ми завжди прислухаємося до побажань клієнтів і працюємо над поліпшенням якості сервісів та послуг, оскільки для нас важливо, щоб, відвідуючи наші АЗК, клієнт завжди залишався задоволений», - зазначила Світлана Бишова, генеральний директор компанії «Параллель».
_________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі