Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Конференції, форуми та заходи » 2020 » Липень » 12 » 11-а Міжнародна бізнес-зустріч для розвитку співпраці ритейлера та постачальника FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, 24 липня в Києві!

Розміщення новин компаній

11-а Міжнародна бізнес-зустріч для розвитку співпраці ритейлера та постачальника FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, 24 липня в Києві!

24 липня 2020 р. в Києві відбудеться 11-а Щорічна Міжнародна практична конференція FoodMaster & PrivateLabel-2020: «Синергія постачальників і ритейлерів в боротьбі за прибутковість бізнесу і лояльність нового покупця», яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

В цьому році в 2-х форматах - Наживо РК «Ультрамарин», вул. Василя Липківського, 1А Київ, з витримкою всіх рекомендацій МОЗ (1 чол. на 5 кв. м.) + Онлайн-трансляція з ефектом живої присутності для інших міст і країн!

Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України - TradeMasterGroup.

Партнери конференції:

Чайний Партнер – СолоМія

IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер каво-брейків – Trevi

Ставши учасником події, Ви:

  1. Обміняєтеся з іншими постачальниками і ритейлерами позитивним досвідом співпраці;
  2. Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку продуктів харчування, тренди в категоріях;
  3. На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком;
  4. Отримаєте нові ідеї та інсайди, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
  5. Проведете переговори і укладете договори про співпрацю в одному місці більше ніж з 50 потенційними партнерами;
  6. Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
  7. Дізнаєтеся успішні стратегії покриття територій постачальниками;
  8. Поліпшите комунікації і збудуєте конструктивний діалог з ритейлерами і дистрибуторами про співпрацю;
  9. Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
  10. Зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників,
  11. Уявите Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!

На Бізнес-Зустрічі Вас чекають теми і спікери:

• Споживач в новій реальності: закупівлі, e-commerce, економія, Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні.

Що у вас болить? Програми лояльності, які вирішують завдання рітейлера. Зміна купівельної поведінки в кейсах, Карина Чернікова, Генеральний директор «Brandloyalty» (Росія, Казахстан, Білорусь). Більше 10 років досвіду директора по маркетингу рітейлерів-гігантів «Магніт», «X5 Retail Group», «Техносила» / BrandLoyalty розробляє і реалізує рішення в лояльності, що дозволяють лідируючим світовим роздрібним мережам змінити поведінку покупців.

Перерозподіл ринку - Нові гравці - Нові можливості, Євген Разуваєв, Маркетинг-директор Snack Production. Основними досягненням є успішний запуск на міжнародний ринок 6 абсолютно нових брендів, один з яких став лідером ринку всього за 10 місяців з моменту появи ідеї. а ще два протягом 3-х місяців з моменту старту виробництва стали номером 2 і 3 в своїх категоріях.

Цінове моделювання або як управляти маржею, Олена Воробйова (Online), Міжнародний експерт з категорійного менеджменту з 19-ти річним досвідом роботи в ритейлі в великих федеральних мережах (в т.ч. досвід старт ап проектів).

Спільні проекти виробників і рітейлерів.

FOOD TECH Технології. Перспективи трансформації культури споживання, Євген Нетреба, Комерційний директор сервісу доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua.

Як розвивається продуктовий e-commerce останні 10 років.

FMCG 2020: перехід до нової (не) нормальності, Марина Забарило, Комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK.

Традиційний бізнес в нетрадиційних умовах, Наталія Нікітенко, Managing Director ТОВ СП «СОЛОМІЯ»

  • Гнучкість, запорука витривалості: перебудова бізнес процесів, безпека виробництва
  • Як, ТМ BATIK підкорює online простір, виклики сьогодення
  • Персонал, єдиний стабільний фактор: досвід Соломії «на карантині»

Як зробити споживача щасливим: синергія рітейлера і виробника, Олексій Коваленко, Керуючий акціонер і творець бренду «ЕПІКУР» - курячого м'яса, вирощеного без антибіотиків та стимуляторів росту.

Досвід входження в європейські мережі. Алгоритм дій і необхідна формалізація.

• Моніторинг показників безпеки в СТМ, Людмила Головіна, Незалежний консультант, досвід роботи: начальник відділу якості «Новус Україна», власник бізнесу в HACCP -Food Safety & Hygiene, менеджер відділу управління якістю в компанії "METRO Cash & Carry Ukraine", менеджер відділу забезпечення якості в "Real (hypermarket)", "МсDonald's", науковий співробітник в компанії "НДІ Екогігієни і токсикології МОЗ України ім. Л.І. Медведя".

Досвід входу в міжнародні мережі з проектом СТМ. Алгоритм дій і необхідна формалізація, Леся Іванченко, Заступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу Науково - виробничої компанії ТОВ «Супермаш». Компанія виробляє 45 мільйонів шт. косметичних товарів в рік. На виробництві впроваджена міжнародні стандарти системи Управління якості ISO 9001: 2015 і ISO 22716. Партнери компанії Ашан, Watsons, ЕВА, Епіцентр, Простір, Нова лінія, Розетка. Компанія експортує продукцію до Грузії, Узбекистан, Литву, Латвію, Молдову, Росію, Білорусь, Ірак (Багдад), КНДР, Туреччина.

  • Ризики на етапі тендера для виробника (фінансові показники входу в проект, швидкість обертання капіталовкладень, законодавчі вимоги до продукції, маркування, сертифікації товару на території проведення тендеру)
  • Коучинг персоналу замовника в специфіці випуску продукції ВТМ (матеріали, сировину, терміни приходу і виготовлення, можливості закупівлі спеціального сировини під проект, партійності друку і таймінги робіт з урахуванням експортно - імпортних операцій)
  • Супровід продажу продукції ВТМ на зарубіжних ринках. Рекламації покупців або як розрізнити справжню скаргу від споживчого тероризму. Ризики виробника і замовника.

Екологічність взаємин рітейлу з постачальниками при спільному управлінні категорією, Олександра Няміна, Незалежний консультант по роботі з федеральними і локальними мережами, оптимізації закупівельної діяльності, розробки, виведення на ринок і просування нового товару, підвищення ефективності існуючого товару. Досвід роботи: Виконавчий директор Ашан, м. Москва. Директор по проектам, клієнтам і сервісам (проектна робота) Галамарт, м. Москва. Категорійний директор (непродовольчі і супутні товари) Перехрестя, Х5 Рітейл Груп, м. Москва.

Також в рамках заходу учасників чекають:

  • Столи переговорів в форматі "Мережа - постачальник"

Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 11 років взяли участь понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Мережі, які підтвердили свою участь: ЕКО Маркет, Вересень Плюс, ТС Чудо Маркет, Україночка, Апельмон, Фуршет, ГІППО, Паралель-М, ЛТД Маркетопт, Varus і ін.

  • Вручення Національних премій Retail in-Ukraine 2020 і Made-in-Ukraine 2020

Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2020: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів "Made-in-Ukraine 2020: кращий партнер»

  • Галерея новинок і виставка рішень і послуг для ритейла

В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник - виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників свою продукцію представлять: АМБ Карпати, КФ Меркурій, Волд, Герчак, Бєглов, м'ясокомбінат "Ювілейний", Тис Маркет, Ізівендінг, Бель Шостка Україна, Карраро, Соломія, Житомирський картонний комбінат, Галафрут, Фаєр Трейд і ін.

Спеціальна Пропозиція для учасників Події: При реєстрації на конференцію FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, Ви отримуєте додатково, можливість брати участь у конференції «CatManMaster-2020: Практики впровадження категорійного менеджменту», яка буде проходити паралельно у Другому залі. Третій зал Privat Label в рамках Конференції присвячено Власним торговим маркам.

Переходьте за посиланням і забронюйте Ваше місце прямо зараз!Онлайн-реєстрація

Для користувачів та читачів ресурсів KOMPASS діє знижка 10% по коду: KS – 01.

______________________________

 



Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 162 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz