Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Презентації » 2020 » Липень » 15 » Бренд ROUSSIN реагує на ризики виникнення ДТП у своєму рідному місті

Розміщення новин компаній

Бренд ROUSSIN реагує на ризики виникнення ДТП у своєму рідному місті

Бренд ROUSSIN за підтримки Українського Культурного Фонду запускає проєкт SAFE FASHION – #безсекундижиття (https://safefashion.roussin.ua/). Fashion ініціатива присвячена безпечному руху на дорогах і є прикладом соціальної відповідальності українського бренду одягу. Адже мода має віддзеркалювати наявні проблеми суспільства та реагувати на них.

В межах проєкту ROUSSIN створять 3000 дизайнерських рюкзаків зі світловідбивними елементами. Рюкзаками бренд безкоштовно забезпечить дітей молодшого шкільного віку міста Сміли, Черкаської області. Це допоможе зменшити ризик виникнення ДТП за участю пішоходів у 6,5 раза. Вибір географії невипадковий, адже саме в Смілі сестри Серафима та Софія Русинович, засновниці ROUSSIN, провели своє дитинство, а глобальні плани змін можливо реалізувати лише починаючи з найближчого кола людей.

«Наше свідоме “Я” часто прагне врятувати Всесвіт: зупинити глобальне потепління, забезпечити їжею всіх голодних чи хоча б перерахувати кошти в фонд захисту тварин, що живуть на іншому континенті. Але змінити цей світ ми зможемо, якщо почнемо піклуватися про найближче оточення – про людей, з якими вітаємося вранці, з ким стоїмо в черзі, або обмінюємося поглядами на світлофорі. Адже ті, кому потрібна допомога і турбота – на відстані витягнутої руки. Планета не потребує порятунку, вона просто хоче, аби ми навчилися підтримувати один одного. Думай глобально, дій локально!», – вважає дизайнерка.

Восени 2020 року у місті Сміла буде організовано Тиждень Безпеки Руху. Команда бренду проведе серію тематичних зустрічей з учнями у 15-ти школах міста.

І хоча мода задля безпеки, як складова соціально відповідального тренду, знаходиться у початковому стані – #безсекундижиття може стати локомотивом для розвитку даного напрямку. Проєкт реалізується за підтримки Українського Культурного Фонду і є прикладом для інших міст та регіонів України, як один з дієвих варіантів покращення ситуації з безпекою у темний час доби. Адже безпека на дорозі – справа не лише водіїв автотранспортних засобів, а й пішоходів.

Крім того, резиденти Ukrainian Fashion Week мають на меті створити рух STREET ROUSSIN, присвячений культурі на дорогах та популяризації рефлективного одягу у суспільстві. Бренд наголошує: “Рефлективний одяг – не стереотипний атрибут, а сучасна необхідність кожного!”.

________________________________________________________________________________
Бренд ROUSSIN - резидент Ukrainian Fashion Week. Дизайнерка бренду Софія Русинович в колекціях звертає увагу на соціальні проблеми сучасності та знаходить дієві шляхи їх вирішення. При цьому кожна колекція відрізняється інноваційними розробками і являє собою симбіоз класики і спорту. Відмінною рисою та головним напрямом розвитку бренду - є використання світловідбивних елементів для безпеки дорожнього руху.
________________________________________________________________________________

Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 р. як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.
____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 332 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz