Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Услуги » 2019 » Июнь » 5 » Історії успіху HelpSMI

Размещение новостей компаний

Історії успіху HelpSMI

Распечатать: Історії успіху HelpSMI | Комментировать: Історії успіху HelpSMI
Експерти та медіа - Точки дотику

В кінці листопада 2017 року в Україні розпочала свою роботу платформа HelpSMI, яка дозволяє журналістам швидко знаходити потрібних для підготовки матеріалів експертів, а експертам - частіше фігурувати у ЗМІ, завдяки своєчасному наданню запитуваної інформації.

Інноваційний сервіс працює на українському ринку медіакомунікацій вже півтора року і за цей час об'єднав чотири тисячі користувачів. Журналістами створено 1600інформаційних запитів, переважна більшість яких (85%) отримали відповіді належної якості. Експерти надсилають готовий текст (або аудіо-, відеозапис), який містить відповідь на поставлене запитання, чи надають прямі контакти інших знавців, які можуть детально розкрити тему.

Проєкт покликаний зміцнити свободу слова в Україні, поліпшити якість журналістських матеріалів, зрівняти шанси організацій і окремих експертів на отримання високоякісного піару в ЗМІ завдяки власним знанням і проявленій активності (на противагу розмірам бюджетів і наявності "налагоджених" зв'язків у медіа-середовищі).

Чим програма корисна журналістам і експертам

Головна пропозиція HelpSMI журналістам - це доступ до людей, які розуміють переваги співпраці з медіа для розвитку власної кар'єри чи довгострокового успіху своєї організації. Їх не потрібно вмовляти дати коментар. Вони з повагою ставляться до дедлайнів. Експерти надають відповіді відразу, якщо мають корисну інформацію.

Протягом року про існування сервісу дізналися десятки тисяч потенційних експертів. Створюючи запит у системі HelpSMI, журналіст може бути певен: інформація дійде до найактивніших українських фахівців у тій чи іншій тематиці, які не обмежуються роботою з двома-трьома "перевіреними" медіа і Фейсбуком, а прагнуть охопити публікаціями максимально широку аудиторію.

Ключова пропозиція експертам - можливість постійно "опинятися в потрібний час у потрібному місці". Тобто, вчасно дізнаватися про матеріали, які готуються до публікації, і ставати їх частиною, надаючи якісну інформаційну допомогу журналісту. Модель взаємовигідної співпраці, - коли журналіст відштовхується від редакційного інтересу, а експерт прагне увійти і закріпитися в медіа-просторі, - зберігає організаціям серйозні гроші, час і сили.

Як саме працює програма?

Запит формулюється один раз і відправляється всім експертам, які є в базі, в один клік. Якщо вас, наприклад, зацікавила тема реформування ринку енергетики, то такий запит буде відправлений 199 зареєстрованим користувачам. У кого з них знайдуться час і знання для конструктивної відповіді - той зв'яжеться з вами електронною поштою.

Експертам потрібно пройти просту реєстрацію, обов'язково вказати адресу пошти, місце роботи і позицію, лінки на профілі в соц. мережах і теми, які експерт хоче і може професійно коментувати. На пошту буде приходити список актуальних запитів за вказаними темами.

За допомогою платформи створюються матеріали, які викликають інтерес в українського читача

“Якщо компанія або окрема людина ставлять перед собою завдання збільшити кількість згадок у ЗМІ, то за допомогою нашого сервісу зробити це дуже просто, тому що ви реагуєте на вже наявні, реальні запити від журналістів. Немає потреби генерувати інформаційні приводи, витрачати ресурси на створення і розповсюдження матеріалів. Надаючи відповідь на запитання журналіста, ви допомагаєте йому виконати конкретне професійне завдання, тим самим створюючи собі репутацію знавця, а не спамера. Так вибудовувати відносини з представниками ЗМІ і простіше, і приємніше. Крім того, відповідаючи на запитання, ви отримуєте шанс "засвітитися" в редакційному, дійсно цікавому читачам матеріалі на популярну в цей момент тему - тобто у вас з'являється можливість опинитися на головній сторінці видання. А це набагато більш приваблива з точки зору піару можливість у порівнянні зі стандартним розміщенням прес-релізу у млявих частинах сайту.” - коментує ключову пропозицію HelpSMI засновниця проєкту Анастасія Ширіна. За словами активного користувача платформи Лілії Брудницької, головної редакторки сайту ЗамПоліт, матеріали, що включають у себе коментарі експертів, читаються на 20-40% краще, ніж матеріали без коментарів.

Хто користується послугами платформи?

На сьогодні сервісом користуються більше 4000 осіб. З них близько 1000 журналістів (сайт 24 каналу, Еспрессо TV, УНІАН, Укрінформ, газета "Сегодня", Новий канал, приклади регіональних - запорізька газета "Суббота плюс", донецьке видання "Знамя индустрии", західноукраїнські інформаційні агентства "Дивись.info", "Syla.News", "Vsim.ua" - пишеш ти, коментує Хмельницький, "0552" - сайт міста Херсона і т.д.). З'явилися й перші закордонні ластівки - китайське інформаційне агентство Сіньхуа звернулося на HelpSMI по думку українських експертів і зробило ряд публікацій щодо теми майбутніх президентських виборів в Україні в 2019 році.

З іншого боку, активно відповідають на запитання ЗМІ 3000 експертів. Це представники органів влади, аналітичних та дослідницьких структур, університетів, НГО, приватних компаній, міжнародних корпорацій і дипломатичних організацій. Серед користувачів HelpSMI - працівники Міністерства енергетики та вугільної промисловості, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Стратегічної групи радників з підтримки реформ (SAGSUR), викладачі КНУ ім. Т. Шевченка, Запорізького національного університету, Інституту майбутнього, Центру глобалістики "Стратегія XXI", Інституту суспільно-економічних досліджень. Підтримали ініціативу представники громадянського суспільства - Асоціації захисту активів, Українського союзу промисловців і підприємців, Європейської бізнес-асоціації, Асоціації роботодавців в сфері туризму і багато інших. Охоче діляться експертизою із засобами масової інформації мережа клінік «Добробут», Unit.City, а також провідні PR-агентства України (наприклад, ВАРТО Communications, Lavska Story PR Agency, Be-it Agency).

Які теми піднімаються найчастіше?

Найбільше журналістів HelpSMI цікавлять розвиток української економіки і соціальні питання. У топ-5 категорій потрапили "Політика", "Право" та "Бізнес". Якщо проаналізувати більш вузькі економічні теми, то серед них найбільшою популярністю користуються "Фінанси", "Інфраструктура" і "Технології". Запити на інформацію щодо "Медицини" і "Освіти" найчисленніші в соціальній сфері. Менше журналісти цікавляться маркетингом і піаром, розвитком електронного урядування та логістики в Україні.

У яких питаннях експерти виявляють найбільшу активність?

Найбільше відповідей отримують запитання на тему розвитку бізнесу, маркетингових та рекламних тактик. Також величезна активність спостерігається в сферах коментування політичних процесів і психологічних особливостей поведінки людини. Експерти в сферах медицини, екології та освіти стабільно затребувані журналістами, і поки що практично не стикаються з явищем конкуренції на платформі.

Які глобальні цілі стоять перед платформою?

HelpSMI покликаний модернізувати галузь медійних комунікацій в Україні (подібні технології давно й успішно працюють на Заході, у нас з'явилися тільки в 2017 році).

По-друге, сервіс сприяє відкритості ринку експертних коментарів, формує його. Раніше можливість фігурувати в статтях була привілеєм одиниць: тих, хто домігся високих офіційних посад у солідних організаціях, і тих, у кого були особисті зв'язки з журналістами. Тепер все змінюється. HelpSMI дає шанс висловитися усім бажаючим, а найбільш гідні експерти зі свіжими поглядами на проблему стають героями популярних матеріалів.

Третє завдання: зміцнення свободи слова та демократії в Україні. Користувачі платформи пишуть не тільки про вплив соціальних мереж на дитячу психіку, хоча і це, безумовно, важливо. Іноді вони намагаються розплутувати складні корупційні схеми, розбиратися, хто правий, а хто винуватий у гучних скандалах.

І останнє. Без перебільшення можна сказати, що HelpSMI сприяє поліпшенню якості української журналістики. Завдяки технологіям отримати потрібний коментар стало набагато легше. А це означає, що журналісти будуть створювати більше унікального контенту і підходити до вивчення кожного питання із більшою скрупульозністю.

Історії успіху HelpSMI

За допомогою платформи створюються матеріали, які викликають інтерес в українського читача. Найпершою історією успіху стала стаття Укрінформу "Шість обов'язків пацієнтів після медреформи", яка була написана в грудні 2017 і нині набрала 9 700 переглядів. Матеріал "Українські заробітчани в Польщі: як зміняться правила", представлений на сайті 24 каналу, зацікавив 33 000 співвітчизників. Експерти платформи також допомогли журналісту газети "Сегодня" написати хіт про електрокари в Україні. Стаття під назвою "Бум" зелених машин у світі: чому Україна досі не виробляє електромобілі" може похвалитися 8 700 переглядами і 122 shares в мережі Фейсбук. Протягом місяця завдяки взаємодії на платформі виходить у середньому 50 нових, високоякісних матеріалів.
______________

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Увеличить: Історії успіху HelpSMI
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 127 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz