Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2020 » Жовтень » 24 » Як працює медіа-кетчинг

Розміщення новин компаній

Як працює медіа-кетчинг

На сьогоднішній день в Україні все ще налічується близько 700 державних видань, понад 100 телеканалів та 5000 «живих» ЗМІ.

Останні роки в Україні йде серйозна конкурентна боротьба між медіа. Це відбувається як на газетно-журнальному ринку, телебаченні, радіо, так і в середовищі онлайн видань. Останні мусять постійно боротися за читача на всіх можливих рівнях.

«Онлайн ЗМІ, щоб утриматися на плаву, не завжди дбають про фактчекінг (точність фактів) чи відсутність помилок у тексті, а переймаються першістю у подачі новин та рейтингами. Звичайно, першість подачі новин - це споконвічна боротьба ЗМІ. Інші види медіа також змагаються між собою, але основний їх конкурент - онлайн-ЗМІ, які є більш доступними, перемагають у гонитві за першість та можуть надати куди більше інформації, ніж традиційні ЗМІ», - вважає користувач ресурсу, аналітик видання AgroPolit.com Олександр Ярощук.

Що змінилось у медіа України за 30 років

Читати далі...
_____________________

Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 331 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz