Як відомо, комплексні PR-програми включають в себе цілий ряд піар-інструментів, так само просування в сфері Public Relations має досить широкий спектр піар-послуг, що надаються PR-агентствами. Фахівці Publicity Creating, виходячи зі свого досвіду реалізації середньострокових і довгострокових програм, проаналізували, як змінилась структура PR в Україні за останні 20 років: які PR-інструменти сьогодні використовуються більше, а які менше, в порівнянні з початком 2000-х років.
На початку 2000-х в структурі PR піар-матеріали в ЗМІ займали 45 - 50% (левова частка це публікацій - в друкованій пресі), прес-заходи - 25-30%, і корпоративні PR-заходи – 15 - 20%. Розробку і стратегічний консалтинг складали 3-5%.
Сьогодні структура PR-інструментів, істотно змінилася. Близько 35% складають піар-матеріали в ЗМІ (з них понад 90% - онлайн-ЗМІ), прес-заходи - до 15%, digital PR - близько 17%, розробка стратегічних продуктів - до 20%, корпоративні заходи - близько 13% .
«Зміни у списку затребуваних PR-інструментів спричинили за собою аналогічні зміни в структурі
послуг, які надають клієнтам PR-агентства. Кількісно, найбільше зростання показали стратегічні комунікації та digital PR, але з урахуванням того, що на даний момент в digital PR обмежується тільки створенням контенту, можна зробити висновок, що якісно за останні два десятки років максимально виріс тільки стратегічний PR. Цей інструмент сьогодні дійсно затребуваний, особливо в секторі В2В", - зазначив Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.
Нагадаємо, що за прогнозами Publicity Creating, зростання ринку комерційних PR в поточному році буде на рівні 7-12%, а його обсяг може скласти від 406 до 425 млн. грн. При цьому, найбільш динамічно розвиватиметься сегмент В2В (10-12% приросту в рік).
-----------------
Як змінилася структура PR-послуг за останні 20 років
![]() |
Довідник підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Тільки достовірна інформація! |
![]() |
Бази даних підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Електронні та онлайн довідники! |
Останні новини компаній по темі
- Дистрибуція і торгівля: Мининфраструктуры призывает азербайджанский бизнес участвовать в приватизации в Украине
- Медіаринок, pr і реклама: Стартує голосування третього щорічного рейтингу агентств контекстної реклами
- Послуги: Юридическая консультация онлайн: Как не ошибиться с выбором юриста?
- Дистрибуція і торгівля: Первый плавкран НИБУЛОНа перевалил 10 млн т агропродукции
- Медіаринок, pr і реклама: Печать на баннере в Киеве: как создать успешную наружку?
- Різне: МАУ виступає за внесення авіаперсоналу до першої черги програми вакцинації
- Послуги: ВНЖ Швейцарии для финансово-независимых граждан
- Маркетинг: Реклама и маркетинг 100 лет назад: как это работало
- Дистрибуція і торгівля: Морпорти України в першому кварталі скоротили перевалку руди на 12%
- Послуги: Букеты из тюльпанов: красота в каждом лепестке
- Послуги: Экскурсии в Чернобыль
- Дистрибуція і торгівля: Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021 ПЕРЕНОСИТЬСЯ НА НОВУ ДАТУ 14 ТРАВНЯ В КИЄВІ
- Різне: Cosmolot – лидирующее виртуальное казино Украины с богатым игровым софтом
- Послуги: 10 причин для выбора работы в Польше
- Різне: 15 самых «щедрых» онлайновых игровых автоматов