Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2020 » Березень » 26 » Яким буде PR через 20 років?

Розміщення новин компаній

Яким буде PR через 20 років?

З розвитком ринку і суспільства структура PR змінюється. Розвиток Інтернету призвело до появи онлайн-ЗМІ, а поява соціальних мереж стимулювало бренди створювати власні канали комунікацій - own media.

PR-заходи стають все більш інтерактивними і нішевими, а швидкість поширення інформації прискорюється. Разом з розвитком інформаційної інфраструктури, ростуть не лише можливості, а й ризики: фейкові новини, навала ботів, навмисне спотворення фактів і т. д. Давайте уявимо, яким буде PR через 20 років?

Заходи - мабуть, найбільш традиційний PR-інструмент, але навіть в епоху цифрових технологій він зберігає свою актуальність. Людям потрібен прямий контакт і особиста присутність - особливо це помітно сьогодні, коли в зв'язку з епідемією коронавируса практично всі оффлайн-заходи скасовані або перенесені. Тому і через 20 років піар-заходи будуть проводитися, а інтеграція оффлайн і онлайн поглиблюватиметься.

Зв'язки із засобами масової інформації стануть більш прагматичними - вже сьогодні не обов'язково підтримувати контакт з конкретними журналістами конкретних ЗМІ: досить вчасно поширити актуальну інформацію достовірною базою, і вона буде опублікована. Але можливо, через 20 років ЗМІ будуть більш жорстко перевіряти фактаж, який до них надходить, щоб убезпечити себе і громадськість від фейків і неправдивої інформації. Що стосується прес-заходів, то ймовірно вони повністю перейдуть в онлайн, а офф-лайн можуть бути лише локальні івенти, на кшталт прес-сніданків або ексклюзивних інтерв'ю. Можливо, ЗМІ перейдуть в соцмережі - як колись друковані ЗМІ перетворилися в онлайн-ЗМІ, так онлайн-ЗМІ перетворяться в «Фейсбук-ЗМІ».

Роль стратегії в PR зросте - з'явиться розуміння того факту, що без заздалегідь розробленого, чіткого і збалансованого бачення, неможливо рухатися вперед. А без урахування PR-складової, стійкої позитивної репутації і довіри - немає дійсно довгострокового успіху на ринку.

Digital PR буде посилюватися, але не в «технічному», а в смисловому напрямку, прийде усвідомлення того, що кількісний розвиток майданчиків і маркетингові результати досягаються рекламними методами (як це відбувається вже зараз). Іншими словами, PR знайде індивідуальність (лідери думок, блогери) і сенс (генерація ключових повідомлень і стратегічно важливих постів).

Чи з'являться якісь нові піар-інструменти? Досвід показує, що за своєю суттю інструментарій PR залишається той же, але може змінюватися його формат і логістика. Наприклад, що таке "лонгрід"? Та ж оглядова стаття, але з більш яскравим дизайном і медіа-підтримкою. А що таке "вебінар"? Той же семінар, тільки з онлайн-трансляцією.

Тому, якщо в 2040 році цей захід будуть робити в космо-готелі на орбіті Землі - це все одно буде піар-захід, якщо спікер зробить свою заяву з опорної бази на Марсі - це все одно буде «коментар експерта», а якщо останні новини будуть з'являтися за нашим вибором у вигляді голографічних зображень, і в будь-якому місці нашої квартири - це все одно будуть новини. При цьому, новинки все ж будуть - і вони сконцентруються в напрямку віртуальної дійсності, а також в сфері технологій дослідження (психологія мас, траєкторія руху інформації, зміни поведінки і т. д.)

В цілому, структура PR-сервісів через 20 років може виглядати так: матеріали в ЗМІ - 25%, прес-заходи - 5-10%, корпоративні та інші піар-заходи - до 10%, стратегічні продукти - не менше 35%, діджитал - близько 20%, інші форми - 5%.
-----------------

Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 777 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz