Ольга Твердохліб, директор по маркетингу Olkom Group, підвела підсумки 2020 року

Ольга Твердохліб, директор по маркетингу Olkom Group, підвела підсумки 2020 року
Якщо застосувати правильний підхід, то кризова ситуація може задати імпульс для подальшого зростання бізнесу

Як пандемія коронавирусу вплинула на рекламно-комунікаційний ринок і на ваш бізнес?

Безумовно, пандемія коронавирусу вплинула на наші амбітні плани. Деякі проєкти були уповільнені, але жоден з них не був зупинений. Ми чітко розуміємо, що поведінка компанії, її кожне прийняте рішення може так чи інакше позначитися на репутації бізнесу. Підтримка своїх співробітників, участь у благодійних проектах, дотримання всіх глобальних стандартів з безпеки — це ті основні принципи, на основі яких ми вибудовуємо довіру до компанії.

Які кроки зробили в 2020 році, щоб зберегти бізнес?

У перші ж дні карантину в компанії була створена група з управління кризами, щоб вчасно реагувати і адаптувати виробничі процеси під всі зміни, що відбуваються. Для команди стало завданням номер один забезпечити безперебійну роботу компанії при дотриманні всіх вимог МОЗ, і нам це вдалося повною мірою. В першу чергу ми проаналізували бюджет з точки зору базового і найгіршого сценаріїв. Ми постаралися розумно підійти до зниження витрат і оптимізували фінансову політику компанії. Так само зміни відбулися в продуктовому портфелі - ми пер
еключилися на більш затребувані продукти, при цьому повністю забезпечивши безпеку всього ланцюжка поставок.

Які інновації стали застосовувати в 2020 році для свого бізнесу?


Стратегія розвитку нашої компанії залишається незмінною — в умовах нової реальності оперативно «підлаштовувати» виробництво під потреби сучасного покупця. Тому інновації присутні у всьому ланцюжку виробництва — це і нове сучасне обладнання, закуплене в цьому році, і впровадження концепції бережливого виробництва, заснованого на принципах Lean, і найголовніше — наші співробітники, які стали більш гнучкими і мобільними, і змогли швидко підлаштуватися під нові умови праці.

Які ви бачите шляхи виходу з кризи, що для цього робите?


Зараз наша компанія знаходиться в процесі трансформації. Оновлення команди топ-менеджменту Групи, зміни в організаційній структурі, виведення на ринок нових інноваційних продуктів, яким немає аналогів серед національних виробників, успішні спільні проекти зі студією графічного дизайну Юрка Гуцуляка, запуск онлайн-магазину з продажу олій в спреї, співпраця з маркетплейсами — і все це ми зробили в період пандемії і економічної кризи. Крім того, в листопаді 2020 р ПрАТ «Київський маргариновий завод» (виробничий юніт Olkom Group), успішно прой
шов сертифікаційний аудит міжнародного стандарту якості FSSC 22000 (версія 5.0), який повністю визнаний контролюючими, регуляторними та наглядовими органами в усьому світі. Отримання сертифікату FSSC 22000 підтверджує, що ми рухаємося в правильному напрямку і відкриває перед нами нові горизонти на міжнародних ринках.

Які прогнози можете дати на 2021 рік?

Ми розглядаємо різні варіанти розвитку подій і це відображаємо в декількох сценаріях бюджетів на наступний рік. Для кожного сценарію розробляється план дій і розраховується необхідна кількість ресурсів. З огляду на всі події 2020 року, складно робити якісь чіткі прогнози на найближчий період. Якщо застосувати правильний підхід, то кризова ситуація може задати імпульс для подальшого зростання бізнесу і допомогти не просто відновити звичний порядок речей, але і принести ще більше користі суспільству.

У будь-якому випадку, ми віримо, що новий 2021 рік для всіх буде краще, ніж рік, що минув.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі