10 лютого 2020 р. в Києві, у прес-центрі «Укрінформ», відбулась Інтернет-конференція на тему «Тенденції і прогнози-2020 на українському ринку PR», під час якої експерти компанії Publicity Creating відповіли на актуальні запитання щодо поточної ситуації на ринку та перспектив його розвитку.
Серед основних тенденцій, що спостерігаються на українському ринку PR, зокрема, були названі: відновлення ролі ЗМІ як основного каналу комунікацій з цільовими аудиторіями та збільшення інтересу до PR як до стратегічного інструменту розвитку бізнесу, у тому числі, з боку українських виробників.
«Все більше власників та керівників розуміють, що Public Relations можуть і повинні вирішувати довготермінові, а не короткострокові завдання», - відзначив Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.
Експерт також назвав нові тенденції – еко-PR, wellness-PR та PR реновацій.
«Цікавою тенденцією 2020 року буде поява такого напрямку як «PR реновацій».
Цю тенденцію вже можна спостерігати в інших галузях, де є необхідність в реконструкції, реконцепції та реновації: нерухомість, рітейл, енергетика та інші. Аналогічно, доволі багато компаній та брендів потребують перегляду своїх методів просування, їм потрібно вдихнути нове життя та нові сенси у свої корпоративні цінності, вивести свою репутацію на новий сучасний рівень. Професійний PR як раз і покликаний допомогти у цьому», - сказав Валерій Курейко.
Експерти також озвучили свій прогноз розвитку українського ринку PR на 2929 рік. За прогнозами Publicity Creating, зростання ринку комерційних PR у поточному році буде на рівні 7-12%, а його обсяг може скласти від 406 до 425 млн.грн. При цьому, на ринку України працює 100-140 агенцій, основним або одним із основних видів діяльності яких вказані Public Relations.
«Найбільш активно буде розвиватись сегмент PR для В2В-компаній, а також сегмент стратегічних PR – в обох названий напрямках можливе зростання по 10-12% на рік», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.
Фахівці також зазначили, що останнім часом стало більше звернень до PR-агенції з боку державний підприємств, професійних об’єднань та асоціацій. На думку експертів, це показник поступового підвищення рівня розвитку PR в нашій країні, адже за кордоном саме державні структури є головним замовником піар-послуг.
__________________
Тенденції і прогнози-2020 на українському ринку PR
![]() |
Довідник підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Тільки достовірна інформація! |
![]() |
Бази даних підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Електронні та онлайн довідники! |
Останні новини компаній по темі
- Різне: Игровые автоматы на гривны в круглосуточно доступном онлайн казино МоноСлот
- Різне: Главные показатели качества лицензионных казино Украины
- Маркетинг: Продвижение Rх-препаратов: что делать, когда нельзя все и даже больше
- Дистрибуція і торгівля: Фармацевт меняет профессию, или Что общего у конфет и таблеток?
- Різне: "Дарниця" приєдналася до Української асоціації бізнесу та торгівлі
- Різне: EY повідомляє про зміну керуючого партнера в Україні
- Дистрибуція і торгівля: Мининфраструктуры призывает азербайджанский бизнес участвовать в приватизации в Украине
- Медіаринок, pr і реклама: Стартує голосування третього щорічного рейтингу агентств контекстної реклами
- Послуги: Юридическая консультация онлайн: Как не ошибиться с выбором юриста?
- Дистрибуція і торгівля: Первый плавкран НИБУЛОНа перевалил 10 млн т агропродукции
- Медіаринок, pr і реклама: Печать на баннере в Киеве: как создать успешную наружку?
- Різне: МАУ виступає за внесення авіаперсоналу до першої черги програми вакцинації
- Послуги: ВНЖ Швейцарии для финансово-независимых граждан
- Маркетинг: Реклама и маркетинг 100 лет назад: как это работало
- Дистрибуція і торгівля: Морпорти України в першому кварталі скоротили перевалку руди на 12%