Види рекламних агентств

Види рекламних агентств

Складно уявити зростання бренду без допомоги рекламного агентства. Адже саме воно може забезпечити стабільне та впевнене просування, що приводить до створення лідерів на ринку. Але, звичайно, щоб обрати того, з ким будеш досягати успіху, треба ретельно вивчити, чим сьогодні відрізняються одне від одного рекламні агентства. Так ви зможете обрати для свого бренду максимально відповідний варіант.

Чим відрізняються агентства

  • Агентство повного циклу. До цього типу належать великі та середні агентства, які можуть самостійно провести повноцінну рекламну кампанію. Наприклад, AdShot Creative займається повним циклом робіт: від розробки ідеї до зйомок роликів будь-якої складності. Такі агентства можуть співпрацювати з іншими компаніями. Наприклад, з маркетинговими або PR-агенціями.
  • Агентство неповного циклу. Це невеликі компанії, які реалізовують невеликі проєкти та не працюють з великою кількістю клієнтів одночасно. Нормальним для такого типу агентств є залучення до роботи копірайтерів, дизайнерів та інших спеціалістів, які працюють на фрілансі.
  • Агентство індустріальної реклами. Такі компанії спеціалізуються на рекламі промислово-технологічних товарів. Зазвичай агентства цього типу працюють над створенням печатної професійної продукції, яка, наприклад, використовується на тематичних заходах. Креативні робітники мають бути обізнані щодо термінології та специфіки напрямку діяльності клієнта.

Також на ринку є агентства, які відрізняються між собою тим, чи працюють вони із підрядниками. Наприклад, чи є в них відділи продакшену та постпродакшену inhouse. Тобто це може бути агентство повного циклу, але при цьому не мати своїх ресурсів для монтажу або кольорокорекції. Та сьогодні все більш популярним є варіант організовувати роботу так, щоб повністю усі питання закривати самостійно. Це значно може зекономити час на реалізацію проєкту. Такий підхід практикує багато сучасних рекламних агентств, як, наприклад, AdShot Creative.

Як обрати своє агентство

Спершу потрібно визначитись з тим, чого саме ви плануєте досягти. А також – що вже є у вас. Якщо у вас маленьке завдання, яке не потребує комплексного підходу, ви можете звернутися до агентства неповного циклу. А от якщо у вас велика задача, наприклад, на створення та запуск рекламної кампанії, звертайтесь до агентства, що працює по типу «повний цикл». Це спростить багато моментів у процесі реалізації вашого завдання.

_____________________




Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі