Візьміть на себе відповідальність за зміни: SAP провела онлайн-захід Human Experience Live для Східної Європи

Візьміть на себе відповідальність за зміни: SAP провела онлайн-захід Human Experience Live для Східної Європи
Через пандемію COVID-19 виклики, що постають перед фахівцями HR-сфери, стали складнішими. Проте HRи можуть їх вирішити за допомогою рішень з управління досвідом працівників (HXM). Таким був основний інсайт віртуальної конференції Human Experience Live, головної події для фахівців з персоналу в регіонах Центральної та Східної Європи, де незалежні міжнародні експерти, представники SAP, партнери та клієнти компанії обговорювали з учасниками заходу, як залучати, мотивувати, утримувати, розвивати та забезпечувати добробут і впевненість своїх працівників у завтрашньому дні, а також інші актуальні питання щодо взаємодії з ними в період пандемії.

Згідно зі звітом «Майбутнє роботи настає раніше»: Як керівники HR використовують уроки кризи, опублікованим у жовтні 2020 року Oxford Economics, Society of Human Resources Management (SHRM) та SAP SE (NYSE: SAP), менеджери з персоналу очікують, що після пандемії зіткнуться з роздвоєнням робочої сили (співробітники, які працюють віддалено, і ті, які працюватимуть на робочих місцях), що створить проблеми в балансуванні між потребами працівників, організаційними цілями, політикою та культурою організації. Одним з ключових висновків у звіті є те, що створення культури підтримки віддалених співробітників стане однією з головних задач, коли пандемія вщухне, тому віддалена робота буде своєрідним магнітом для талантів з довгостроковими інвестиціями в найближчі роки. Здається очевидним, що, незважаючи на готовність працівників освоювати нові навички, тільки деякі компанії та HR-підрозділи планують інвестувати в навчальні програми протягом наступних 12 місяців. Опитування також показує, що соціальна справедливість, економічна нерівність і благополуччя працівників мають бути в центрі уваги, а лідерам, реагуючи на глобальну кризу, особливу увагу варто приділяти місцевим умовам.

«На 100% віддалені моделі роботи, спричинені COVID-19, не залишаться назавжди, але вони можуть існувати й у 2021 році. Це означає, що компанії повинні більше підтримувати віддалених співробітників. Менеджери можуть зробити дві речі, які значно підвищують якість віддаленого досвіду роботи працівників: регулярно спілкуватися з ними для обговорення цілей та очікувань і демонструвати свою підтримку», — пояснив Стівен Хант, головний експерт з питань технологій та праці в Північноамериканському інноваційному офісі SAP.

Учасники Human Experience Live мали можливість послухати дискусії про те, яке майбутнє роботи на нас чекає, як зробити культуру навчання основою стратегії розвитку талантів та як організовувати програму розвитку працівників у нових реаліях. Під час основних доповідей лідери SAP представили останні інноваційні рішення, що сприяють успішному розвитку компаній, зосереджених на HXM. Партнери та клієнти, що використовують SAP SuccessFactors, зокрема LinkedIn, EY, tts Romania, Videnov Group Bulgaria та UNIQUA Insurance Hungary, також поділилися історіями про гнучкість, стійкість і розумінням того, що працівники є центральною складовою бізнесу. Запрошений експерт Др. Емі Бредлі, дослідниця, що входить до престижного списку мислителів глобального управління Thinkers 50 Radar, чия остання книга «Людський момент» увійшла в лонг-лист книг CMI Management Book of the Year 2020, поділилася своїми думками, чому організації повинні знайти способи стати більш співчутливими та людяними, а Олена Бондар, співзасновниця та генеральний директор Wellbeing Company, розповіла про можливості відновлення благополуччя працівників компаній.

Від управління людським капіталом (HCM) до управління людським досвідом (HXM)

Модернізація людських ресурсів часто вимагає від організацій упорядкування процесів та уніфікації даних у різних системах і країнах, щоб надавати більш інтуїтивно зрозумілий і захопливий досвід, що підвищує продуктивність і підтримує розвиток працівників. Усе це відбувається під знаком зміни парадигми від класичного управління людськими ресурсами до управління досвідом працівників — процесу, в якому SAP є новатором.

HXM — це не поступове вдосконалення: тут ідеться про переосмислення технології управління персоналом, якою ми її знаємо, і вихід за межі традиційних платформ HCM.

«Різниця між управлінням людським капіталом (HCM) та управлінням людським досвідом (HXM) полягає в тому, що коли HCM орієнтується на цілі компанії, а потім намагається мотивувати працівників робити вклад у їхню реалізацію, то HXM натомість розглядає потреби працівника як еквівалент мети компанії, що полягає в знаходженні балансу для досягнення високого рівня задоволеності співробітників і хороших результатів бізнесу. Різниця на перший погляд невелика, але вона дуже впливає на структуру кадрових процесів», — зазначив Якоб Кіблбок, керівник SAP SuccessFactors у Центральній і Східній Європі.

HXM привносить досвід в основу технологічних процесів, об'єднуючи дані про досвід і створюючи індивідуальні взаємодії. SAP SuccessFactors HXM Suite використовується в понад 7000 компаніях, локалізований у 99 країнах, пропонуючи гнучкі масштабовані рішення й допомагаючи працівникам на шляху розвитку їхньої індивідуальної кар'єри.

«Компанії з високим рівнем залученості співробітників мають на 18% більше продажів на одного працівника, а також регулярно демонструють кращі результати з точки зору продуктивності, задоволеності клієнтів і прибутку», — додав Якоб Кіблбок.

Поліпшення бізнес-результатів завдяки культурі активного зворотного зв'язку


«Ми вважаємо, що люди — це один з наших найцінніших активів, а працівники — це замовники, які відіграють особливу роль. Подібно до того як компанія приділяє увагу підтримці й поліпшенню якості обслуговування клієнтів за допомогою безперервних досліджень і розробок, так само варто управляти досвідом співробітників. Це не тільки знак вдячності, а й ключ до продуктивності та успішної роботи», — заявила Жозефін Галла, керуючий директор SAP CEE Eastern.

Сьогодні компанії, які зосереджені на досвіді працівників, успішно залучають найкращі таланти, мають меншу плинність кадрів і досягають більшої продуктивності.

«У SAP це означає зміну взаємодії з кінцевим користувачем у всій екосистемі HR. Іншими словами, ідеться про створення досвіду, який дасть змогу кандидатам, рекрутерам, працівникам, менеджерам і керівникам відділу кадрів виконувати завдання швидше та простіше, щоб вони могли працювати більш продуктивно — від найму до навчання й виходу на пенсію», — підкреслила Сабріна Дік, директор з персоналу SAP Центральної та Східної Європи. Це означає надати працівникам допомогу у вигляді технологій: чат-ботів на основі штучного інтелекту та рекомендацій на основі машинного навчання для надання пропозицій, ідей і стимулів, які допомагають у виборі правильних рішень і забезпеченні персоналізованого досвіду. Це також означає надання компаніям інструментів, необхідних для того, щоб постійно прислухатися до своїх працівників і розуміти, де є прогалини, аби завдяки ним можна було поліпшити досвід як окремих осіб, так і цілих команд.
________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі