Нагадаємо, що у рейтингу найдорожчих брендів українського ринку, який також проводив Видавничий Дім “Галицькі контракти”, бренд СК “Вексель” увійшов до 20-ки найдорожчих брендів серед 450-ти і був оцінений у $16,834 млн. У своєму аналізі вартості бренду експерти виходили з оцінки факторів пізнаваності бренду у потенційної аудиторії та іміджу компанії, а також враховували прогнози розвитку ринку та ризиків.
-----------------
Справка о компании:
-----------------
СК “Вексель” заснована у 1994 році та ось уже близько 14 років успішно працює на українському ринку класичного страхування. Компанія має ліцензії на здійснення більше 40 видів добровільного та обов’язкового страхування. СК “Вексель” входить до складу багатьох професійних об’єднань: Ліги страхових організацій України, Ядерного страхового пулу України, Моторного (транспортного) страхового бюро України.
Провідний український бізнес-рейтинг “ТОП-100” вже на початку 2007 року вніс СК “Вексель” у десятку найкращих установ фінансового сектору України.