Дискова борона DUCAT – одна зі старожилів в асортименті компанії LOZOVA MACHINERY. Понад десяти років бренд випускає лінійку, яка бездоганно працює на полях агропідприємств. А щоб так було й надалі, власний департамент сервісного обслуговування спільно з сервісними підрозділами дилерів компанії займаються якісним введенням в експлуатацію кожної купленої одиниці техніки та навчають персонал споживача правилам експлуатації агрегатів. Керівник департаменту Олександр Шепель застерігає про найпоширеніші помилки в експлуатації дискових борін.
«Перша помилка, яку може зробити фахівець при підготовці машини до роботи, – це некоректне регулювання глибини обробітку ґрунту переднього і заднього ряду робочих органів. Диски переднього і заднього ряду повинні під час роботи бути заглиблені на однакову глибину. Якщо між глибиною обробки цих рядів є істотна різниця, якість обробки знизиться – ґрунтова підошва буде нерівною, проявиться так званий «шифер». Візуально це проявиться у відведенні машини в сторону від напрямку руху сільськогосподарського агрегату.
Основне призначення дискових знарядь – лущення стерні, розпушування ґрунту й механічна боротьба з бур'янами. Наші машини відрізняються високою якістю роботи, тому аграрії досить часто використовують їх для передпосівного обробітку. А в цьому випадку, для організації посівного ложа, наявність «шиферу» просто неприпустима.
При здійсненні розворотів або крутих поворотів під час робочого ходу повне вглиблення робочих органів машини обов'язково. У разі невиконання цієї вимоги можливі вигин і руйнування пружинних стійок. Відповідно, такі несправності ми не можемо розглядати як гарантійний випадок, і споживачеві доводиться нести додаткові витрати на придбання стійок. Але навіть такі матеріальні витрати не йдуть ні в яке порівняння з втратами часу при проведенні сільськогосподарських операцій. До аналогічних наслідків може призвести й рух агрегату заднім ходом з заглибленими робочими органами.
Дискові борони серії DUCAT – високошвидкісні машини, але, все ж таки, не рекомендується виходити за рамки агротехнічно-допустимих швидкостей під час обробки ґрунту. На низьких швидкісних режимах добитися якісної обробки поля буде практично неможливо, а на занадто високих швидкостях – різко знижується ресурс деяких елементів агрегату.
Домогтися роботи машинно-тракторного агрегату на оптимальних швидкостях можна лише за умови правильного підбору дискової борони до трактора по його тяговому класу. До речі, ширина захвату даного виду машин – від 2,5 м до 16 м, по типу вони можуть бути й навісними, і напівпричіпними, і причіпними. При виборі машини для комплектування машинно-тракторного агрегату необхідно обов'язково враховувати також і переважний рельєф полів, і тип ґрунту для того, щоб забезпечити необхідний запас потужності трактора.
Крім того, бувають випадки, коли аграрії використовують машину в умовах, що не відповідають необхідним. Наприклад, це може бути робота на пересушеному важкому ґрунті легкими навісними машинами. Досягти стабільної якісної роботи в такому випадку неможливо. Необхідно пам'ятати, що для кожного виду польових робіт є свої агротехнічні терміни, а для кожного агрегату – свої умови робочого середовища, нехтувати якими не можна.
Підшипникові вузли, які використовуються на машинах DUCAT, – не обслуговуються. Вони не вимагають періодичної заміни або поповнення мастила протягом всього періоду експлуатації вузла. А період такий становить мінімум 7-8 років. Попри це, при визначенні відхилень від нормальної роботи підшипникового вузла під час гарантійного періоду ми рекомендуємо не розкривати його порожнину і не намагатися відновити вузол своїми силами. Компанія в найкоротші терміни надає замовнику обмінний гарантійний фонд. Також ми маємо можливість визначити причину виникнення несправності й вжити відповідні заходи.
До речі, гарантійний період експлуатації підшипникових вузлів – 24 місяці. І дворазове збільшення стандартного гарантійного терміну встановлено не дарма, а обумовлено надійністю й високим ресурсом підшипникових вузлів дискових борін DUCAT.
У дискових боронах LOZOVA MACHINERY вже протягом двох років застосовується принцип ZERO MAINTENANCE («НУЛЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ»). Це говорить про те, що дані машини не вимагають мастила шарнірних та інших з'єднань протягом усього періоду експлуатації. За допомогою конструктивних рішень ми виключаємо вплив «людського фактора» на загальний ресурс агрегату».
________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua