КОМПАНІЯ P&G ВІДЗНАЧИЛА 20-РІЧЧЯ СВОГО ЗАВОДУ В БОРИСПОЛІ

КОМПАНІЯ P&G ВІДЗНАЧИЛА 20-РІЧЧЯ СВОГО ЗАВОДУ В БОРИСПОЛІ
• P&G оголосила перші результати переходу заводу в Борисполі на режим безвідходного виробництва
• За останні 20 років P&G інвестувала понад 100 млн дол. у завод у Борисполі

«Компанія Procter & Gamble, один з лідерів ринку товарів повсякденного вжитку в Україні та світі, інвестувала понад 100 млн дол. у модернізацію заводу в Борисполі», – повідомив Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні, під час офіційного святкування 20-річчя заводу 6 квітня в Борисполі. Ці інвестиції дозволили заводу збільшити виробничі потужності, розширити асортимент продукції, підняти безпеку праці на новий рівень, а також перейти на безвідходне виробництво. Сьогодні це 4-й найбільший завод P&G із виробництва продуктів жіночої гігієни в усьому світі. Щомісяця на виробничих лініях заводу випускається понад 600 000 коробів продукції 5 брендів: Discreet, Naturella, Always, Orkid и Evax.

20 років інновацій для майбутнього

«Сьогодні ми святкуємо не просто 20-річчя нової історії заводу з P&G, а 20 років інновацій – для споживачів, співробітників, партнерів і суспільства загалом. Адже після того, як наш завод у 1997 році став частиною P&G, ми стали на шлях постійного розвитку. Так, у 2005 році ми запустили виробництво прокладок і відразу ж почали встановлювати стандарти якості не тільки в Україні, а й за кордоном. Інновації, які ми впроваджуємо у виробничі процеси, роблять життя наших споживачів комфортнішим, дозволяючи їм зосередитися на тому, що для них важливо. Сьогодні продукцію нашого заводу обирають жінки понад 30 країн – від Польщі, Німеччини, Великої Британії, Франції до Танзанії та Уганди», – підкреслила Юлія Семенченко, директор заводу P&G у Борисполі.

У 2014 році завод P&G у Борисполі першим у Східній Європі отримав найвищий рейтинг IWS – системи оптимізації виробництва P&G. Система IWS регламентує всі виробничі процеси для того, щоб забезпечити нульові виробничі втрати. Завдяки впровадженню IWS, заводи компанії демонструють 85% загальної ефективності обладнання, тоді як середній показник по індустрії – 55%.

Безвідходне виробництво в Україні

Зберігати довкілля для наступних поколінь – один із головних пріоритетів P&G на шляху до створення кращого майбутнього. У грудні 2016 року компанія P&G оголосила мету – до 2020 року перейти на безвідходне виробництво на всіх своїх заводах. Компанія прагне робити більше з меншою кількістю відходів. Завод P&G у Борисполі досяг мети з випередженням термінів – та з червня 2015 працює за принципом Zero Manufacturing Waste to Landfill. Цей принцип означає, що завод сортує всі відходи в офісі та на виробництві, а потім забезпечує їхню 100% переробку, щоб нічого не відправлялось на звалище та не спалювалось без отримання корисної енергії. Таким чином, завод здійснює 0 захоронень виробничих відходів. 90% відходів перероблюється на заводі або за допомогою партнерів для подальшого використання, а ще 10% – завод повторно використовує.

«Від дотримання принципу Zero Manufacturing Waste to Landfill виграють всі: завод, Бориспіль, довкілля. Завод заощаджує завдяки повторному використанню дерев'яних палет і навіть отримує дохід, продаючи інші відходи. Ми не вивозимо сміття на міське звалище – відповідно немає шкоди для місцевої екосистеми. А замість 3,2 тис. тонн відходів ми зберігаємо дерева, воду, корисні копалини та енергію. Зокрема, завдяки переробці 300 тонн паперу і картону ми щорічно зберігаємо понад 5 000 дерев, а шляхом переробки 2 040 тонн подрібнених відходів ми отримуємо достатньо енергії для опалення понад 2 000 домівок площиною 100 кв. м протягом усього опалювального сезону. Перехід на безвідходне виробництво – наша головна інвестиція у краще майбутнє Борисполя та України», – зазначила Юлія Семенченко, директор заводу P&G у Борисполі.

Україна як стратегічно важливий ринок

В Україні компанія P&G почала працювати з 1993 року. За 24 роки компанія інвестувала понад 300 млн грн в Україну. Завдяки цьому компанія забезпечила близько 5 000 робочих місць у своєму офісі та на двох заводах, а також у суміжних галузях. Щорічно P&G сплачує близько 1 млрд грн податків до бюджету України. Крім того, компанія постійно інвестує в соціальні ініціативи. Тільки протягом 2015-2016 рр. у рамках програми «P&G Турбота в кожен дім» компанія надала допомогу для понад 500 000 людей, що найбільше цього потребують, у вигляді більш ніж 1 200 тон продукції понад 30 торгових марок, зокрема Pampers, Tide, Ariel, Gala, Always, H&S, Gillette, Fairy.

«20 років нової історії заводу з P&G – це тільки початок. Україна була та залишається стратегічно важливим ринком для P&G. Ми продовжуємо тут працювати, пропонуючи українцям високоякісні товари з догляду за собою та домом, які допоможуть зробити щоденні турботи комфортнішими. Сьогодні щонайменше 1 продукт P&G можна знайти вдома у більш ніж 80% родин України, – прокоментував Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні. – Також ми продовжуємо інвестувати у виробництво і що важливо – у людей, які отримують безцінний досвід роботи в міжнародній компанії. Ми привносимо інновації та провідні практики з ведення відповідального бізнесу, що покликані покращувати наше життя та створити краще майбутнє тут в Україні».


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі